11.1.2017

Tavoitteet tälle vuodelle

Vuoden ensimmäinen postaus. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Joulu tuli ja meni. En oikein jaksanut enää tehdä joulupostauksia, koska olin aika poikki ennen kuin aloitin loman. Loman aikana olen miettinyt asioita, laidasta laitaan. Tänä vuonna ei ole uudenvuoden lupauksia, koska en tarvitse niitä tällä hetkellä. Minä tein muutamia tavoitteita, jotka aion/haluan suorittaa tämän vuoden aikana. Olen valmis toteuttamaan niitä, koska tämä vuosi on minun.


Jennyn vuoden 2017 tavoitteet: 

1. Ylioppilaslakin saaminen on aika iso juttu tänä vuonna. Olen työskennellyt äidinkielen parissa marraskuusta jouluun. Kohta pääsen jatkamaan hommia uusin voimin. Olen luvannut itselleni, että joka arkipäivä teen 3 tuntia ja viikonloppuna en tee mitään. Nämä tuntimäärät on minulle hyvin realistisia ja sen takia haluan pitäytyä näissä. Olen oppinut paljon ja tulen oppimaan lisää!!

2. Toinen asia olisi työpaikan saaminen. Haluan sen, koska saisin kokemusta ja rahaa. Toisaalta olisi hyvä opiskella jotain ennen kuin lähtee työelämään. Minä ja äiti olemme puhuneet tästä. 

3. Salilla käyminen on minulle iso asia, koska olen huomannut pieniä muutoksia näin puolen vuoden aikana. Sen takia yritän tänä vuonna käydä mahdollisimman paljon kuin jaksan.

4. Säästäminen. Haluan saada uuden puhelimen lähitulevaisuudessa. Yritän säästää omaan tulevaisuudenkämppääni. Rahantulo olisi aika mahtava juttu! <3 Tällä hetkellä se on hieman haastavaa.

5. 10 kirjan lukeminen vuoden aikana. Viime vuonna sain 7 kirjaa luettua, se on aika hyvä! Nyt nostin hieman sitä ylemmäksi.


Löysin tämän tavan viime vuoden puolella ja ihan Youtube-maailmasta. BuJo aka Bullet Journal, se on tapa pitää kalenteria/päivyriä/päiväkirjaa. Sen on kehittänyt nimeltään Ryder Carroll. Tämä tuntuu olevan tämän vuoden IT-juttu minulle. Minulla on paljon asioita, ja olen merkannut vihkoon tai kalenteriin (sain joululahjaksi uuden kalenterin). Olen kirjannut itselleni vihkoon kaiken, mitä minulle tulee mieleen. Aloin tekemään seurantaa asioista, kuten hammaspesusta tai tiskauksesta yms. Linkkaan tähän videon ja Internet-sivun, jota voitte mennä katsomaan.

Haluaisin työskennellä äidinkielen parissa, kun se lähenee koko ajan. Paneudun luultavasti siihen, mutta yritän muistaa silloin tällöin päivitellä tänne. Tunnen itseni motivoituneeksi ja haluan tehdä kaikkeni, että saan sen äidinkielen läpi. En ole ikinä unohtanut blogiani, vaikka postauksia tuleekin harvemmin. Nyt olisi hyvä lopettaa näihin tunnelmiin, joten iso KIITOS teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)