4.12.2016

Ensimmäinen jouluinen postaus

Hyvää joulukuun 4. päivää. Minulla on ihana fiilis, koska tiedän, että olen ollut ahkera kaiken suhteen. Olen tyytyväinen, mitä olen saaavuttanut tähän mennessä. Pieni perfektionisti joskus herää, mutta olen sanonut "hänelle": "Sinä et voi aina hallita minua, vaan minä hallitsen sinua." Tämän postauksen ideana on jakaa muutamia asioita, joita aion nauttia näin joulun aikaan.


Ensimmäinen asia on kylpypallot ja vaahtoavat palat Lushilta. Osan näistä ostin kaveriltani, jolla oli näitä ja "kylpytyttönä" ostin niitä. Minä tykkään kylpeä paljon, mutta olen viime aikoina käynyt pesulla salin jälkeen. Nyh.. Laitoin tuon rasian näkyville, niin muistan käyttää niitä näin joulun aikaan. ;) Eilen illalla katsoin Zoellan yhden videon ja hän näytti Lushilta saamiaan tuotteitaan (Lush oli lähettänyt hänelle). Tykkäsin siitä videosta todella paljon. Olen ollut säästeliäs, koska ne on aika kalliita mun budjettiin verrattuna.


Värityskirja on aika hyvä tylsyyden pelastaja. Olen omasta mielestä aika surkea piirtämään ja olen kateellinen esimerkiksi äidin piirrustustaidolleen. Anyway, olen iloinen, että olen löytänyt tämän uudelleen. Tämä on ollut hieman taka-alalla, nyt se on back!


Jouluvalot! <3 Nämä valot ovat pelastaneet minun illat viimeisen kuukauden aikana. Olen iloinen, että nämä ovat piristäneet kivasti minua. Minulla ei ole mitään muuta sanottavaa!


Haluan tehdä niin monta jouluista postausta, kun jaksan kaiken touhun ja opiskelujen ohella. Joulu on minusta aivan ihanaa aikaa ja sen takia haluan osoittaa, miten paljon rakastan sitä.

P. S. Minä haluan sanoa, että olen ylpeä itsestäni monesta asiasta, mitä olen tämän vuoden aikana saavuttanut. Olen saanut ajokortin, käynyt 132 kertaa salilla (+plus tämän kuukauden treenit), tehnyt hommia äidinkielen suhteen ja minulla on paljon asioita opittavana. Olen ylpeä siitä, että olen tehnyt yhdelle kuukaudelle budjetin, jota yritän noudattaa. Haluan hehkuttaa toisella postauksella, miten edullisesti sain kaikki, mitä tarvitsin. Se voisikin olla seuraava postaus.

Toivotan teille oikein hyvää sunnuntai-iltaa ja nauttikaa jouluisesta tunnelmasta. Minä menen Youtuben puolelle ja katselen videoita lempitubettajiltani. Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)