24.10.2016

Täynnä asiaa

Olen oppinut aika lyhyessä ajassa arvostamaan elämän pieniä asioita. Perheen toinen vanhemmista on työtön ja se vaikuttaa minuun todella paljon, koska asun vielä kotona. Me saatiin tietää keväällä ja se oli shokki meille kaikille. Olen saanut Kelalta tukea parina viime vuotena ja nyt tuen saaminen on loppunut. Nyt yritän löytää töitä. En ole vielä etsinyt tarpeeksi hyvin työpaikkoja, mutta olen hakenut yhteen työpaikkaan. Pääpointti ei ole työnhakemisesta tai raha-asioista puhuminen, vaan arjen pienistä asioista.


1. Syksy <3 Lehtien värien muuttuminen, lämpimät juomat ja pukeutuminen. Syksy on hyvä aika löytää uusi tai vanha harrastus. Syksyllä on hyvä lähteä metsään ja katselemaan luonnon muutoksia.
 
2. Kuntosali - Se on ollut tapani selvittää ajatuksia, niin kuin viime postauksessa tuli ilmi! Tykkään siitä, että saan treenata ja olla kovapäinen. :D
 
3. Tuleva joulu - ou gosh! <3 Olen ihan fiiliksissä. Heinäkuussa katsoin muutamien tubettajien Vlogmasia ja olin ihan hulluna.
 
4. Kaverit ja sukulaiset - olen kiitollinen heille, koska he ovat tukeneet minua oman parhaansa mukaan. Kiitos teille paljon! <3
 
5. Latte <3 Ei tarvitse muita sanoja.
 
6. Ruoka ja koti - tämän sanoin äidilleni yksi päivä, että arvostan todella paljon niitä.

Siinä olivat asiat, joita arvostan. Toivon, että teilläkin on asioita, jotka tekevät teidän elämästä kivemman.

Haluan puhua pienen hetken tästä yllä olevasta kuvasta. Tämä kirja on osoitettu isälleni ja innostuin lukemaan sitä vähän. Voin sanoa, että tämä kirja sai minut vakuuttumaan enemmän ja enemmän, mitä Mentula käy elämän aikana. Jotkut varmaan tietää Mentulan kovan näköisestä olemuksesta ja siitä, että hän on kova treenauttamaan ihmisiä. En ole päässyt loppuun asti ja haluaisin kertoa oman mielipiteeni kirjasta, jos teitä edes kiinnostaa.

Viime viikko oli hyvin touhukas. Olin keskustassa kaksi kertaa: toinen oli kummisedän kanssa 
Kiasmassa ja toinen taas tapaaminen kaverin kanssa. Kävimme keskustassa olevassa Kiilassa syömässä aamiaista. Aamiaiseni oli säälittävän näköinen. :D Juhlistin isän syntymäpäiviä ja hän täytti vuosia. Kävin salilla melkein joka päivä ja olen siitä todella ylpeä.

Tällä viikolla ei ole mitään muita suunnitelmia kuin blogin kirjoittamista ja salilla käymistä. Minulla on paljon ideoita, mutta en saa niistä kiinni. Minä kirjoittaisin niitä ylös vihkoon, mutta arvaatka, muistanko katsoa tai tehdä niitä? No.. Minulla on harjoittelemista sen kanssa. Minulla olisi tarkoitus tehdä monenlaisia tekstejä, kuten tekstitaidon tyyppisiä vastauksia (?) ja suosikkipostauksia. Jouluun liittyen minulle tuli ajatus, että voisin yrittää tehdä pieni muotoisen kalenterin, jossa olisi jouluaiheinen kuva ja tekstiä alla. En tosin tiedä, onnistuisinko tekemään sen. Katsotaan, miten jaksan.


En tiedä, oliko tässä postauksessa päätä ja häntää, mutta minun mielestäni tämä on hyvin erikoinen postaus. No, seuraava postaus tulee olemaan hieman selkeämpi kuin tämä. Hyvää päivänjatkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)