3.4.2016

Luonnonlliset tuotteet - Sante, Lavera, Frantsila..

Ajattelin tänään yhdistää kahdenlaiset postaukset samaan postaukseen. Yritän tehdä tästä yksinkertaisen, jotta teidän on kivempi lukea. Jotkut luultavasti muistaa, että lupasin ostaa vain luonnonmukaisia ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteita, uudevuoden lupauksena 2015. Se ei ollutkaan mikä helppo prosessi, ja tiesin kyllä sen aika hyvin. Minulla oli vaikeutena aloittaa prosessi oikein kunnolla. Nyt tässä lähiaikoina sain aloitettua kunnolla. Minä uskon, että luonnonmukaisella ihonhoitorutiinilla on paljon vaikutusta ihon kuntoon. Ja voin nyt sanoa, että olen huomannut ihon muuttuvan parempaa suuntaan. Hypätään tuotteisiin suoraan..

Puhun ensimmäisenä ihonhoidostani. Käytän tällä hetkellä Biothermin puhdistuemulsiota, ja se on todella hellävarainen. Tykkään tuoksusta, ja oikein riittoisa. Olen käyttänyt tätä viimeiset kolme kuukautta joka päivä, sitä on vielä. Käytän The Body Shopin Seaweedin kasvovettä, ja tämä on ollut minulla aikaisemmin. Tykkään tuoksusta ja se on todella riittoisaa, koska aloin käyttää tätä kuukausi sitten.
Rasvoina käytän TBS Seaweed geelimäistä voidetta päivisin. Tämän kanssa käytän aurinkovoidetta, mutta en muistanut ottaa siitä kuvaa. Käykää katsomassa tästä. Illalla käytän tuota Lumene Bright Now Vitamin C yövoidetta, ja suosittelen lämpimästi kokeilemaan tätä. Se on tuhtia tavaraa, joten suosittelen laittamaan jotain öljyä tai kevyempää voidetta sen kanssa. Tämä pieni vinkki on sekaihoisille.

Nyt hyppäämme ihonhoidostani ostoksiin, jotka tein eilen ja tämän viikon tiistaina. Ensimmäisenä on Frantsilan 11 yrtin käsivoide (13,30€ Prisma) ja se on todella ihanan tuntuinen voide. En oikein osaa vielä sanoa mitään muuta. 

Seuraavana olisi Aqua Oleumin Grapeseed. Olen testaillut eikä ole mitään vielä sanottavaa.  Linkkaan sen yrityksen sivun, joten käykää katsomassa sitä. Alun perin löysin tämän brändin yhden kirjan avulla, jonka nimi on Luonnollista kauneutta Karen Gilbert. Toinen öljypohjainen tuote on Teepuuöljy Frantsilalta. Minulla oli yhdessä vaiheessa todella huonossa kunnossa, ja luulin, että minulla oli oikeanlaiset tuotteet. Käytin silloin tätä, niin iho meni vähän huonompaa kuntoon. Luulen, että en käyttänyt sitä oikein. Nyt uskon, että se ei mene huonoon kuntoon, kun saan oikeanlaiset tuotteet käyttöön. Tämä ainakin aukaisee miun keuhkot. :D

Laveran puhdistusgeeli (11,60€ Yliopiston Apteekista) lähti kokeiluun ja en malta odottaa. En ole aikaisemmin kokeillut Laveran ihonhoitoa. Toivon, että tämä puhdistaa eikä tee ihosta korpun tuntuista. Tämä seuraava Dr. Hauschkan Cleansing Cream (Life - hinta taisi olla 22,90€) on päässyt minun suosikiksi. Tämä puhdistaa todella hyvin. Koostumus on todella mielenkiintoinen, koska se ei ole kermainen vaan kuoriva. Tätä ei hierota kasvolle vaan painellaan ihoon, moneen kertaan. Tätä olen käyttänyt sen Biothermin jälkeen. NoNique silmänympärysvoide (11,90€ Life) on päässyt minun testaukseen. Kaksi Hurrawin huulirasva - lime ja kirsikka - vihdoinkin pääsi kokeiluun (Life 5,50€ per kappale)

Kaksi hiushoitotuotetta, Santen shampoo (Prisma 7,90€) ja Utrekram jätettävä hoitoaine (4,55€), ne pääsevät kokeiluun. Olen kokeillut hoitoainetta ja voin sanoa jo nyt, että petyin vähän siihen. Ajattelin, että se olisi tuoksunut enemmän ruusuille, mutta luulen, että en ole sekoittanut tarpeeksi.

Toivottavasti tykkäsitte tästä. Minulla olisi ajatus päivittää sitä, miten ihoni on muuttunut näiden tuotteiden kanssa, kun pääsen kunnolla käyttämään. Ensi postauksessa voisin avata minun ajatuksiani tästä asiasta siitä, miksi siirryn tällaisiin tuotteisiin ja miten koen niiden auttavan minun ihooni. Olen innoissani tästä prosessista, koska tämä on pitkä prosessi. Haluan kokeilla erilaisia tuotteita, joten tästä on hyvä aloittaa. Kiitos ja hyvää keväistä alkuviikkoa teille! :)

P.S. Kertokaa ihmeessä, jos teillä on joku hyvä luonnonmukainen tai ei-eläintestattu tuote, niin mielellään kokeilen. 

4 kommenttia:

  1. Mie suosittelen tutustumaan LUSH:n tuotteisiin, eettisiä, ihanan tuoksuisia ja tosi hyväksi käytössä todettuja :-) LUSH ei oo puhtaasti luonnonkosmetiikkaa, mut kannattaa vaikka heidän nettisivuiltaan lukea heidän eettisyydestään ja eläinkokeettomuudestaan - mie ainakin ihastuin! :> Ylipäätään eläinkokeettomuus ja luonnollisuus kosmetiikassa on hieno juttu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katri, kiitos kommentistasi! Eilen itse asiassa ostin 8 tuotetta Lushilta, joten en malta odottaa, että pääsen kunnolla kokeilemaan. Oi, kiva, että olet samaa mieltä.

      Poista
  2. <tosi ihana postaus! Noi Hurrawit on nii hyvän tuoksuisia *_*

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)