20.4.2016

At the moment favourites

Halusin jakaa teille muutamia minun tämän hetken suosikkeja, koska en ole viime aikoina tehnyt sellaisia. Tässä on muutama, jotka ovat muuttaneet minun elämäni jollain tavalla. Hypätään suoraan asiaan...
I wanted to share with you at the moment favourites, 'cause I haven't done these long ago. Here is a few which have changed my life sort of way. Jump ride in...
Tämä kirja on auttanut vahvistamaan omaa tahtoa ja halua olla kasvissyöjä. Minulla on kaksi vegetaristityyppiä, joita haluaisin olla. Ensimmäinen olisi lakto-ovo-vegetaristi. Toinen olisi vegetaristi, joka syö kanssa kalaa. Minulle kala ei ole mikään ongelma, koska kalahan on todella terveellistä. Tykkään muutenkin syödä kalaa, varsinkin kylmäsavustettu lohi, ah. <3 Viime viikon aikana söin aika kasvispainoitteisesti, mutta huolehdin, että syön proteiinia kunnolla. Tarvitsen proteiinia, koska treenaan nykyään suht kovaa. Suosittelen kirjaa kaikille, jotka pohtii ja haluaa saada kysymyksiin vastauksia. Siinä kirjassa kerrottiin, että yhteen hampurilaiseen menee 10 000 litraa vettä, miettikää, miten iso määrä vettä se imee. Olen muutenkin huomannut näin lyhyen aikaa, että vatsan toiminta alkaa toimia ja energiantaso on pikkasen korkeammalla. Täytyy muistaa, että opettelen tässä tätä koko asiaa.
This book has been helped make strong my own will and want to be vegetarist. I have two vegetarian type, which I would be. First one would be lacto-ovo-vegetarian. Second one would be vegetarist, who eat fish also. For me fish isn't problem, because fish is extremely healthy. I love eat fish, especially smoked fish, ah. <3 During last week I ate quite a bit vegetables and all that things. Also I will make sure, that I eat enough protein. I need protein, 'cause I train really hard. I recommend this book for everyobody, who consider and want to get answer to questions. This book has told, that one hamburger goes 10 000 litres water, think about, how big mount water take. I have noticed this far, that my stomach is starting work and my energy level is a bit higher an before. Have to remember,  that I'm learning this whole thing.
Lushin Eau Roma Water ja Frantsilan Teepuuöljy - kummatkin ovat aivan ihania. Lushin suihke on todella hentotuoksuinen ja tykkään suihkia sitä naamaani, kun iho tuntuu kuumalle tai ihan muuten vaan. Teepuuöljy on auttanut minun iho-ongelmiin viime aikoina, kiitos! Kannattaa laittaa finnin päälle aika paljon illalla, niin se on paljon pienempi aamulla. Se tuoksuu aika voimakkaalle.
Lush Eau Roma Water and Frantsila Tea Tree Oil - both are really lovely. Lush face spray is really nice but not strong scent. I like to spray all over my face, when face feels warm or like to spray not reason. (You got the point, right?) Tea Tree Oil has helped my skin problems last weeks, thank you! I recommend to put a lot of oil to pimple or zit, so it will be much smaller at morning. It smells quite strong.

Auringonvalo ja kevät - aivan ihana! Muutenkin kevät on minun synttäriaikaa, toukokuu. Kuka muistaa, monesko päivä? ;) Kevät on täällä, ja olen nauttinut ihanista illoista ja ilmoista. Olen käynyt lenkillä viime viikkoina. Käyn myös salilla, josta olen todella ylpeä. Ja voin sanoa ylpeänä, että olen käynyt salilla vuoden ajan. VUODEN AJAN!! Lihasta on syntynyt ja se on vieläkin pitkä prosessi, jota en aio luovuttaa. Aion tehdä töitä kroppani eteen, koska myöhemmin voin katsoa taaksepäin ja olla ihmeissään saavutuksistaan. Minulla ei ole kuvaa mistään saliin liittyvästä, mutta tulen luultavasti kertomaan teille salitreenaamisesta ja vinkkeistä, joista voi olla apua.
Sun light and spring - really lovely! Spring is my birthday time, may. Who remember, which day? ;) Spring is here and I have been enjoy nice evenings and weather. I have been a lot outside last weeks. I have also been gym, which I'm really proud of. And I can say proudly, that I have been in gym one year. ONE YEAR!! Muscles has become(?) and it's still long process, what I won't let down. I will to work with my body, because later I can look behind and be amazed my process. I have no photo about gym, but I will tell you my gym training and tips, which could be helpful someone.

Haluan sanoa teille, että minulla on aivan ihana tukijoukko takana. Kaikki ovat iloisia puolestani, kaverit ja sukulaiset. Varsinkin minun kummitätini, äitini ja äidin kaveri. Nyt pitää vain odotella ylioppilaskokeiden tuloksia ja toivoa, että pääsen ylioppilaaksi. Adíos!
I want to say to you that I have so lovely support behind me. Everybody are happy, friends and relatives. Especially my godmother, mother and mother friend. Now I have to wait results and hope that I will graduate. Adíos!

P.S. Minulla on sellainen tunne, että haluaisin aloittaa uuden blogin ja aivan uudelta pohjalta. Tarvitsen selkeämmän blogin, koska minusta tuntuu, että tämä on vain yksi etappi eteenpäin. Haluan siis aloittaa uuden blogin, koska haluan jättää taakseen minun vanhat tyhmät postaukset ja aloittaa freshiltä pohjalta. Muutenkin häpeän vähän vanhoja postauksiani, koska tuli kirjoitettua, mitä sattuu. Mitä te ootte mieltä?

2 kommenttia:

  1. Mäkin haluaisin kans alkaa syömään enemmän kasviksia ja jättää lihat yms. vähemmälle. Noi Lushin tuotteet vaikuttaa tosi kivoille, varsinkin tuo teepuuöljy. Oon siitä jotain kuullutkin aiemmin. Toivotaan että pääset ylioppilaaksi, itselläkin se päivä vielä edessä :) Joskus tekee kyllä ihan hyvää aloittaa puhtaalta pöydältä, joten jos se on susta hyvä idea aloittaa uusi blogi niin aloita ihmeessä! Kerro ihmeessä uusi osoite sitten täällä :)

    http://ennnimaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä se lähtee, ja kyllä se hyvä olo tulee. Toivottavasti, että kaikki menee hyvin. Minä en ole vielä sitä päättänyt, mutta olen pohtinut enemmän. Toisaalta olisi kiva tätä jatkaa jollain tavalla. :) Bloggaaminen on tullut kahden vuoden ajan aika tärkeäksi harrastukseksi. Kiitos kommentistasi, Enni!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)