30.12.2015

Joulu ohi








Joulu on ohi, ja voih.. Se meni älyttömän nopeasti! Jouluaattona syötiin joulupuuroa ja juteltiin siinä. Minä, veli ja äiti käytiin meidän lähimmäisessä hautausmaalla viemässä kynttilä, jossa oli muiden ihmisten kynttilöitä. Kävelimme kotia kohti ja juttelimme joulusta. Minulle tuli joku ihme pääsärky, ja yritin nukkua, tuloksetta. Särkylääke auttoi ja onneksi auttoi. Minä ja äiti yritettiin etsiä kuusta, mutta tuloksetta. Mentiin saunomaan sen jälkeen, ja siellä kävi pieni hassu juttu. Meidän puolelle tuli mies eikä ollut ensimmäinen kerta! :D Saunoin siinä äidin kanssa, ja sinne tuli muutamia ihmisiä. Kuten meidän naapuri hänen lapsensa kanssa. Olin saunassa kaksi tuntia ja se teki kyllä terää minulle. Minä tulin kotiin ja oli tehty kaikki ruuat valmiiksi. Söin siinä kaikenlaista. Sen jälkeen oli ruokatauko. Sitten tuli lahjojen jakoa, ennen sitä kyllä evakeliumin lukua. Minä ja veli jaettiin lahjoja. Minä sain ihan kivoja lahjoja, kuten suklaata, aterimet, villasukat ja kupin. Miun lahjatoive oli saada uusi kalenteri ja sen minä sain! Myös postissa tulloo yksi lahja minulle, vyö treenaamista varten. Se tukee selkää hyvin, toivottavasti. Minulla on ollut viime aikoina selkä kipeänä enkä meinaa sitä että olisi levossa olevaa kipua vaan treenatessa se saattaa sattua. Siitä tulikin mieleen, että minulla on kehitellä postaus siitä treenaamisesta. En malta odottaa. Sitten olikin aika chillailla, ja minä katselin miun veljen pelailua. Mie itekin vähän pelasin, Guild Warsin 2, minipeliä! :D Oli hauska pelata. Olin koneella sen jälkeen.... Tämä taisi olla tässä, joten kiitos kun luit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)