24.12.2015

Hyvää joulua!



Huomenta kaikille! Minä heräilin noin kello 6.00 ja tein veljen lahjan valmiiksi. Toivottavasti ne pysyy kasassa.. :D Haluan tulla toivottaa teille oikein hyvää joulua!!!! Te saatte kuulla minusta joko huomenna tai tänään, vähän riippuu minkälainen fiilis minulla on. Toivottavasti teillä on kiva joulu tulossa, haleja kaikille! Ihan kaikille. Minä odottelen että saan joulupuuroa. Käymme ostamassa meille kuusen, koska minä en osaa olla ilman sitä.. :((( Eilen illalla paketoin muutamien lahjat. Nyt menen.. Ne joilla on Snapchat, seuraatkaa minun päivääni. snapchat: @jennyliini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)