29.11.2015

November favourites

 

Oikein hyvää ensimmäistä adventtia kaikille! Pitkästä aikaan postauksen parissa. Voin lyhyesti sanoa, että tämä kuukausi on ollut aika koulutäyteistä elämää. Nyt hypätään suoraan tähän postaukseen.

Nämä hiustuotteet on ollut suht kovassa käytössä. Garnier Respons hiusnaamio on aivan ihanan tuoksuinen.. <3 Minä rakastan. Ainut huono puoli on että, sitä saa todella kunnolla läträtä minun hiuksiini. En ehkä ostaisi uudelleen, koska minulla on jo toisenlainen hiusnaamio odottaen vuoroaan. Omistan todella tuuheita ja kiharoita hiuksia. XZ Hoitosuihke Vanilla Café - suomalainen tuote. Tykkään. Tämä menee roskiin, koska siinä ei ole enää mitään. Cutrin Colorism Shampoo - minulla on pieni viha-rakkaussuhde tähän kyseiseen tuotteeseen. Olenko ainoa, joka haistaa Erikeeperin tuoksua? :D Se tuoksuu minusta Erikeeperille, johon on ujutettu marjan tuoksua. Kampaaja oli suositellut tätä minulle. Ostin, koska hän käytti hiustenpesussa tätä kyseistä.

Freeman Clay Mask Avocado & Oatmeal - käytän saunan yhteydessä. Tykkään siitä, miten se puhdistaa ihoani. Tuoksu on todella miellyttävä. I Love... Mango & Papaya, missä sinä olet ollut? Miksi en ole tajunnut ostaa tätä? Tämä on minun uusi lemppari ja löytö. Hinta-laatusuhde on kohdillaan. Ei maksa kuin 5-6€. Käytän tätä kylpyvaahtona ja tekee mieli ostaa lisää, mutta eri tuoksuissa.

Origins Drink Up Intensive Overnight mask. Sain kaveriltani tuliaisena, kun hän oli Dublinissa kummitätinsä kanssa. Tämä tuote on todella hyvä, koska se kosteuttaaaaa.... Tämän tuoksu.. <3 Ei ole sellainen epämiellyttävä eikä ole sellainen että hyi, pitää saada pois. Siis missä säkin oot ollut? Sitten kun pääsen itse ulkomaille, aion ostaa isommassa koossa tämän. Lumene Matt Touch kasvovesi - sellainen aika peruskasvovesi, johon voi luottaa. Minä olen kuluttanut näitä aika monta pullollista. Hintakaan ei ole mikään huimaava, joten voin suositella lämpimästi.

Minun lemppariteet tässä kuussa ovat olleet nämä kaksi. Toinen saatu kavereilta tuliaisten seassa. Clipperin Aromatic-tee on todella hyvä, koska se sopii esimerkiksi jos on flunssassa ja haluaa helpotusta oloon. (Flunssasta puheen ollen, en ole ollut vuoteen flunssassa. Tämä on todella harvinaista, mutta minulla on ollut kaikenlaisia muita kipuja, kuten alaselän kipua.) Clipperin Green Tea With Echinacea Enchanced With Citrus Flower on yksi minun pitkäaikaisista lemppareista. Ihastuin tähän vuonna 2012... Vuonna 2013 syksyllä tuli juotua aika paljon tätä kyseistä. Katsoin siihen aikaa aika paljon mopovideoita ja Danielin covereita. ;)

Mia Jokiniva Stressin luomuhoito - kirjassa on paljon hyviä ajatuksia ja ohjeita stressin hallintaan. Myös puhutaan psykologian näkökulmasta, mitä stressi on. Tämä sisältää paljon erilaisia mielenhallintaa ja meditaatiota. Olen meditoinnut (joskus) esimerkiksi jos tunnen itseni stressaantuneeksi tai sydän pumppaa tuhatta ja sataa. Heikki Hietamies Äideistä parhain on yksi tämän kuukauden pysäyttävin kirja. Olen myös katsonut leffan, ja voin sanoa, että 1940-luvulla on ollut todella rankkaa. Luin sen koulun takia, mutta olihan se myös ihan huvin vuoksi. Tiesin myös, mistä on oikein kysymys. Pappani on ollut sodassa ja se koskettaa vielä enemmän minua. Kirjoitin vertailun, kumpi oli parempi - leffa vai kirja. Sanoin että kirja oli parempi. Hyvä, että luin sen kirjan ensimmäiseksi. Voisin laittaa sen vertailun tännekin, koska minusta on kiva jakaa, mitä olin mieltä siitä.

Avasin tänään ensimmäinen luukun partiolaiskalenteristani. Halusin tukea partiolaistoimintaa, koska olen itsekin aikoinaan ollut partiolainen. Minä en malta odottaa joulua, ja olemme äidin kanssa tilanneet kynttilöitä tänään. Oli vähän valinnan vaikeutta. Ei se mitään, kynttilät on tulossa, jippii! :) Mitäs muuta? Ei oikeastaan mitään muuta, joten näemme ensi postauksessa. Kiitos ja hyvää viikonalkua teille kaikille! <3 

2 kommenttia:

  1. Monet on kehunut tota "I love..." suihkugeeliä, tekis mieli itekin ostaa mut en jostakin syystä oo nähnyt noita missään kaupoissa..oon nähnyt kans ton äideistä parhain leffan ja tykkäsin tosi paljon. pitäisköhän kirjakin lukea kun sitä kehuit :) ja stressikirja vois kyllä olla tälläselle stressaavalle ihmiselle tosi hyvä :D

    http://ennnimaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enni, kiitos paljon kommentistasi! Kyllä sinun pitää lukea se, koska se on aivan erilainen kuin leffa. Olen itse käyttänyt muutamia meditaatio-ohjeita ihan minun omassa arjessani.. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)