1.11.2015

Empties + Old products = Go away

Tämä päivän postaus on tyhjistä, käytetyistä ja vanhoista tuotteista. Nämä on ollut pitkään menossa roskiin ja eilen sain kuvattua nämä kuvat. Ihanaa, voin nyt laittaa ne huoletta roskiin. Kirjoitan lyhyesti mitä tykkäsin tuotteesta. Eiköhän vaan mennä asiaan. (Kuvat on sattuneesta syystä vähän kellertäviä, mutta eletään sen ongelman kanssa.) 

Vasemmalta oikealle: Hiussuihke Swarzkoph - todella hyvä ja se auttaa jollain tavalla selvittämään niitä. // Pirkan käsirasva - ihan ok. Kesällä se on kiva! // The Body Shopin vartalorasva - se on hyväntuoksuinen ja sopii käsirasvana.

Sana-sol C-vitamiinit - suosittelen! Hyvänmakuisia. That's it. // Frantsilan hyttyskarkote, alkaa olla aika vanha ja se on ollut liian pitkään varastossa. On aika lähteä, boy! // Palmolive deodorantti, tuoksuu liikaa, muuten hyvä. // Ikean kynttilä, nääh.... Kyllä minä tykkäsin, mutta en oikein osaa sanoa.

Vasen nurkka: silmätipat - siinä oli 30 päivän käyttöaika, niitä jäi aika paljon. Mutta anyway, voinhan ostaa aina uuden. // Silmätippojen vieressä: Pepsodent hammastahna - en ole ikinä käyttänyt sitä enkä tiedä tulenko ikinä käyttämään. // Mirame kynsilakanpoistoaine - jostain syystä se tuli minun varastoon ja nyt ajattelin heivata sen roskiin. // Luomivärit - en tykkää noista väreistä yhtään, en siis lainkaan. Hyi helkkari, en tiedä miksi ostin tuon monivärisen luomivärin.. :/

Vasemmalta oikealle: Dermalogica Clean Start - en oikein saanut ymmärrystä tämän tuotteen kanssa. Se ei heti vaikuttanut, vaan meni tyyliin kaksi viikkoa ennen kuin se alkoi oikeesti vaikuttaa.. Ehkä pitää antaa uusi mahdollisuus tai siirtyä toisenlaisiin tuotteisiin. // Lumene Yövoide - aivan paras tuote ikinä!! Siis rakastan!! Tuoksuu todella hyvälle ja muistuttaa hyvin paljon Lumenen tummansinistä purkkia. Levittyy todella hyvin ja kaiken parasta, se kosteuttaa!! <3 Love it! // The Body Shopin Blue Corn maski - mä en tykkää tästä yhtään! En koostumuksesta, se poltti mun ihon! Tai se tuntui polttavan minun ihoni. Siitä on aikaa kun on käyttänyt. Huh.. :/ Se alkaa olla aika vanha.. // Lumene Natural Coden silmänpuhdistusaine - minä en tykkää tästäkään, niin kuin huomaatte, en käyttänyt loppuun. En vaan huomannut mitään erikoista, mitä se tekisi. Se oli vähän nääh..

Neutrogena Pink Grapefruit puhdistusaine - tykkään tuoksusta ja siitä miten se jättää ihon puhtaaksi. Voisin ostaa, mutta nyt minulla on muitakin puhdistusaineita mielessä. // Clinique puhdistusaine - OMG! Tässä meni ainakin kaksi vuotta kuluttaa!! Olen sika onnellinen että sain sen käytettyä. Luulen että tulen ensi kesänä hankkimaan tuollaisen, mutta vaan isommassa purkissa. Who knows? // La Roche-Posay face mist - tästä tykkäsin ja tulen ostamaan samanlaisen mutta eri brändiltä. Tai voi olla että teen itse. :)

Tähän loppuun haluan sanoa, että voihan kakka. Minä en ole todellakaan hyvä bloggaaja, kun en aktiivisesti bloggaa. Se pitäisi sisällyttää minun arkeeni tunkemalla aikatauluun, mutta huomaan että se on minulle jotenkin mahdottomuus. Tiedän ettei pitäisi ottaa mitään paineita tästä enkä ota! Mutta silti vaan tuntuu, niin tyhmältä, kun muut menestyy ja minä räpiköin täällä. Mutta kyllä se tästä!
Toivotan teille myöhäistä pyhäinpäivää. Oletteko te itse vienyt sukulaisten haudoille kynttilöitä vai sytytittekö sen kotona? Toivotan teille oikein hyvää alkavaa viikkoa!

P.S. Kävimme tänään laittamassa mökin talvikuntoon! Sniff, ikävä tulee! Samalla en voi olla kuin innoissaan, kun pääsen istuttamaan papuja tai salaattia! :D

4 kommenttia:

  1. Nuo Body Shopin rasvat on mun mielestä ihan mahtavia! Ihanan paksuja, kosteuttavia ja aivan mielettömän hyvän tuoksuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, Pinja! Sen takia ostan niitä välillä enemmän kuin yhden purkin! Tällä hetkellä ei ole The Body Shopin vartalorasvoja vaan on muitakin tuotteita, mitä pitää käyttää. :)

      Poista
  2. Itse tykkään kanssa Neutrogenan puhdistusaineesta! Ja mulla on kans tota ekassa kuvassa olevaa hiussuihketta, tykkään kanssa siitä tosi paljon. Se selvittää hiukset ja poistaa sähköisyyttä :)

    http://ennnimaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että pidät siitä! Hiussuihke on ehkä yksi minun muistoja tuova tuote. :) Kiitos paljon kommentistasi!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)