18.10.2015

Zara + shopping = pure happiness

Tässä postauksessa on vaatteita Zarasta, jotka ostin tänä maanantaina. Olen todella tyytyväinen jokaiseen yksilöön. Nyt voin sanoa että olen taas rakastanut Zaran vaatteisiin, oi, tulee hyvät muistot lapsuudesta! Isä osti minulle aika usein Zaran vaatteita. Hypätään postaukseen. 
//This blog post is clothes from Zara, which I bought in this Monday. I'm very happy the every single peaces. Now I can say I'm fall in love Zaras clothes, oh dear, it's coming good memories throwback from childhood. My father bought me quite often Zaras clothes. Jump ride in the post.

 
Tämä neule oli todellinen aarre minulle. Olimme kaverin kanssa shoppailemassa ja hän kokeili tätä päälleen. Minä katselin sitä neuletta ja ajattelin että se voisi sopia minullekin aika hyvin. Noh, kokeilin sitä ja tykästyin siihen. Tavalliseen tyyliin, en ostanut sitä sillä kerralla. Ajattelin että minä mietin vielä viikon sitä. Ostin sen sitten maanantaina. Maksoi 39.90€ ja gosh! Se on vaan niin lämmin ja se tuntuu kuin olisin lampaanvillan sisällä.
This cardigan was truly treasure for me. We were shopping with my friend and she tried this on her. I looked that cardigan and I thought that it could suit on me quite well. So, I tried and immediately I fell in love with this. My normal style, I didn't buy that time. I wondered that I will think about that a week. I wanted to be sure with that, so I bought in Monday and I'm very happy. It cost 39,90€ and gosh! It's so warm and it feels like so soft like "I'm inside wool". You got the point what I meant?

Tässä olisi paita ja huivi, obviously! Huivi on todella todella lämmin ja voin sanoa että tulee todella kovaan käyttöön. Otin paidasta erillisenä kuvana, mutta ne näyttää noinkin kivalta. Katsokaa seuraava kuva, niin näette sen ilman huivia. Huivilla oli hintaa 17.95€.
Here is shirt and scarf, obviously! Scarf is really really warm and I can say that I will use that many times. I took separate photo from this, but this look quite nice like this way. Look the next photo, so you can see without the scarf. The scarf cost 17.95€. 

Kuten näette, tämä on hyvin classic ja on todella hyviä yksityiskohtia. Itse pidän siitä että yksityiskohdat on etupuolella sivuilla alhaalla, kuten näette. Myös takana on pystysuora viiva joka alkaa ylhäältä ja menee alas. Tietenkään tästä kuvasta ei näe sitä viivaa. :D Tällä paidalla oli hintaa 12,95€.
You can see, this is very classic and there is really good details. I like that details are front and they are bottom, see there. Also back the shirt there is straight line. Of course, you can't see quite well. :D This shirt cost 12.95€.

                                                    Cardigan + shirt = pure happiness <3

Tämä pusero on todella yksinkertainen, mutta silti jotenkin nätti. En malta odottaa kokeilemaan tuota villatakki + pusero- yhdistelmää.. Tällä oli hintaa 7.95€. Siivosin viime sunnuntaina minun vaatekaappiani ja heitin menemään minun vanhoja vaatteita. Se oli hyvä juttu!
This shirt is really simple but the same time it's nice. I can't wait try out that cardigan + shirt-combination.. This cost 7.95€. I cleaned my closet and I threw my old clothes away. It was good thing!

Tähän loppuun haluan sanoa että minun rahankäyttö tässä kuukaudessa on mennyt vähän "huonolle tolalle". Minä en ole aina niin vastuullinen kuluttaja. En yritä sanoa että minä kuluttaisin mun rahat ihan nollille, mutta haluan säästää rahaa joulushoppailulle. I know, what you think about? Seriously, Jenny, it's october!! Voisin oikeastaan puhua tästä, koska minulla on muutamia säästövinkkejä. Niin, olen säästänyt rahaa, joten se tietyllä tavalla tasapainottaa mun rahanmenoa.
I want to say that my money using is gone a bit "bad side". I'm not responsible consumer. I don't try to say I would spend my money to zero, but I want spare money to christmas shopping. I know, what you think about? Seriously, Jenny, it's october!! I could speak about this, because I have few tips how to save your money. Yeah, I have been saving money, so it take balance of my money using.

Nyt on aika sanoa syyslomalle heipat ja lähteä koulun penkille takaisin. Olen vieläkin väsynyt, mutta se korjaantuu lepäämällä ja liikkumalla. En malta odottaa loppuvuodesta kaikkia asioita. On tiedossa joulufiilistelyä ja kaikkea sellaista jouluista. Minulla on yksi idea joulukuulle. Niitä löytyy, mutta jaksanko toteuttaa sitä? Myös joulukuu on tietyllä tavalla surullinen minulle, koska ei voi enää lähettää Ensio-papalle joulukorttia ja mennä vierailemaan. Olen aika hyvin selviytynyt tähän mennessä ja tiedän, että hän on ylpeä minusta. :) On aika sanoa teillekin: hyvää alkavaa viikkoa!! <3
Now it's time to say bye to fall break and going back to school. I can't wait every single thing last months. It will be christmas feeling and every kind of christmas. I have a idea to december. I have ideas, but can I do it? Also december is kind of sad month to me, because we can't anymore send to grandfather Ensio christmas card and go to visit. I have been quite survived on this point and I know, that he is proud of me. It's time to say you: happy beginning of week!! <3

5 kommenttia:

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)