12.8.2015

Thoughts autumn/spring

Minä täällä taas kirjoittelen. Olen vähän hämmentynyt että minulla alkoi koulu. Tämä on minun viimeinen vuosi lukiossa ja minä olen innoissaan mutta samaan aikaan olen haikealla fiiliksellä. Olen oppinut hyvin paljon lukiossa ja vielä tulen oppimaan. Tämä postausidea tuli minun kaverilta koska minä halusin jotain kirjoittaa teille ja oli vaikea keksiä mitään. Hän ehdotti: miltä tuntuu olla taas koulussa ja mitä odotan syksyltä/keväältä.

I'm writing here again. I'm a bit confused, that school starts. This blog post idea came from my friend because I wanted to write for you and had hard to figured nothing. She proposed: how feel to be again at school and what I wait for autumn/spring. I can't believe that all these year has gone so fast and I have just came to high school. At primary school I haven't any clue about high school and secondary school I realised how much high school can give to me. I'm a winner, because high school isn't easy to me. 
Minä en voi uskoa että pääsisin tähän pisteeseen jossa tajuan olevani abi. Minäkin olen abi, härregyyda! Minä en voi kuvitella että nämä vuodet on mennyt niin nopeasti ja vastahan minä menin lukioon. Ala-asteella minulla ei ollut yhtään hajua mistään ihmeen lukiosta ja ylä-asteella aloin tajuta kuinka paljon lukio voi antaa minulle. Tästä olen puhunut paljon äidin kanssa, että miksi minun numerot eivät ole mitään maailman parhaita ja olen surkutellut niiden perään. Äitini sanoi, että minulla on paljon vaikeuksia jotka hidastaa opiskelua. Mutta olen silti voittaja näin kuulovammaisena! Ei numerot näytä todellista minua.

Odotan syksyltä sitä että pääsen nauttimaan ihanista väreistä ja kuumasta minttukaakaosta. Voin kaivautua omaan sänkyyn ja nukahtaa kuin vauva. Olen todella kiitollinen Daniel J:lle, koska osaan  nauttia enemmän syksystä. Syksy on minulle kuin uusi alku, voiko niin edes sanoa? Keväältäkin odotan paljon, koska minä pääsen ylioppilaaksi(toivottavasti)! Pääsen myös äidin kanssa matkailemaan johonkin maahan missä minä ja äitikään ei ole käynyt. Haluan shoppailla ja nauttia kulttuurista. Nähdä taidetta, koska taide kiinnostaa minua. Olemme äidin/perheen kanssa kolunneet monia taidemuseoita. Yksi minun lempimuseoista oli lapsuudessa Punkaharjun Retretti ja se on lopetettu. :( Nyt voisin lopetella. Voisin huomenna kirjoittaa postauksen jos opiskelen hyvin. Tästä voisi alkaa taas postausputki, mutta katsotaan miten minun illat menee.

I wait for autumn that I get to enjoy lovely colours and hot mint chocolate. I can to lay and sleep like a baby. I'm really grateful to Daniel J, because I can to enjoy more the autumn. Autumn is like new beginning, can say like that? By spring I wait a lot, because I get the student cap(hopefully)! I get also travelling with my mother some country where we haven't both been. I want and enjoy the culture. Seeing art because art interesting me. We have seen many museum with my mother/family. One of my favourite museum from childhood was Punkaharju Retretti and it's closed. Now I quit. I could write blog post if I study well. Here could start to get more blog posts again, but will see how my evening will going.

 Daniel-kuva on otettu: weheartit.comista

6 kommenttia:

  1. Hei,
    Mukava aina kuulla sinusta! Mukavaa syksyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon kommentistasi! :) Samoin sinnekin.

      Poista
  2. Siis tähh? Ootko kuuro? :O
    Miten en oo koskaan tajunnut sitä? Ei oo tullut ikinä ilmi. Ohhoh...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole kuuro, vaan kuulovammainen! Ne sekoitetaan todella helposti toisiinsa. Kuuro on ihminen joka ei kuule mitään siis ei mitään. Kuulovammainen eli minä - kuulen jotain ilman kuulolaitteita ja sen takia käytän niitä.

      Poista
  3. tsemppii sulle tulevalle vuodelle! :) itsekki oottelen syksyä, oon ihan sika innoissani että se lähenee

    http://allofmyfashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon sinun kommentistasi! :) Niih, syksy vaan lähenee..

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)