3.8.2015

Missing this hobby

Hei, täällä sitä ollaan taas! En tiedä mitä voisi sanoa bloggaamattomuudesta. Olen yrittänyt nauttia tästä kesästä ja sen takia minusta ei ole kuulunut mitään sen meikkivideon jälkeen blogin puolella. En ole (kauhean) pahoillaan siitä että en ole postannut mitään. Minusta on hyvä irtautua välillä blogin ääreltä ja antaa elämän virrata. Minä tulen kyllä postaamaan niin paljon kuin on mahdollista. Minä en rupea selittelemään kaikkia syitä miksi en ole tehnyt mitään postauksia. 


Elämässä on tapahtunut paljon asioita joita haluaisin jakaa teille. On myös joitakin asioita joita en halua tuoda tänne blogiinEsimerkiksi olen löytänyt taas kuntosaleilun ja huomaan että olen kehittynyt. Sali on antanut minulle uutta voimaa. Vaikka on ollut todella kylmiä päiviä ja sateisia, niin nautin joka hetkestä mitä teen.

Minulla on luonnoksissa muutamia postauksia, jotka vaatii miettimistä ja ajattelua. Minä julkaisen tai annan olla julkaisematta, mutta kuka sen tietää? Taidan lopetella koska voin jakaa teille myöhemminkin hetkiä mitä tulen vielä tekemään. Tässä lähiaikoina olemme menossa Sammalsaareen, minun lapsuudenmaisemiin! Täältä tullaan! Oli kiva  jutella teille, vaikka iPadilla on vähän hankalaa kirjoittaa. Nyt taidan lopettaa, joten hyvää alkavaa viikkoa! 

P.S. Kuulette varmasti minusta vielä, että en ole vielä päättänyt lopettaa tätä harrastusta! ❤️



4 kommenttia:

  1. Moi, kiva kuulla susta pitkästä aikaan! Kiva että sun loma on mennyt rattoisasti, ei kannatakaan ottaa liikaa murheita blogista tai muustakaan. Odotan innolla uusia postauksiasi ja siitä saliharrastuksestakin olisi kiva kuulla lisää. Mukavaa elokuun alkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi! :) Niin kuin sanoin, antaa sen elämän virrata. :) O, kiva kuulla että odotat innolla. Niin kuin samoin sinullekin.

      Poista
  2. mustakin ois kiva kuulla sali harrastuksestasi ja vinkkejä aloittelijoille koska itse olen juuri aloittanut ja olen vielä aika pihalla noista jutuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä voisin tehdä sellaisen postauksen jossain vaiheessa. Heti kun on YO-kokeet ohi, niin voin vähän enemmän panostaa. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)