31.5.2015

Summer holiday

Tervehdys kaikki! Olen ollut todella huono bloggaaja viimeiset kaksi kuukautta. :D Siihen on kyllä syynä se että koulussa tuli vähän ongelmia erinäisistä tehtävistä. Nyt kaikki on kunnossa ja olen kesälomalla!! Jippiii... :) Ei enää puhuta kouluasioista, vaan siitä että pitää lukea ja kuunnella kahta kieltä kesäloman aikana. Tässähän on tapahtunut ihan kaikenlaista. Oli vappu, helatorstai ja minun synttärit. Täytin tiistaina 20 vuotta ja sain vanhemmilta lahjaksi Kastehelmi kulhoja. Rakastan niitä! <3 Kävin eilen kahden kaverin yo-juhlissa ja voi sitä ilon määrää heitä kohtaan! He ovat puurtaneet ja saaneet nyt palkinnon! Tein muutamia kollaaseja joissa tulee ilmi mitä olen tehnyt.

1. Kävin minun koulukaverin yo-juhlissa eilen ja hän teki minulle letin. Siitä tuli nätti, mutta otin sen pois. :D Onneksi olkoon, Laila! <3 // 2. Kävin tiistaina keskustassa nauttimassa synttäreistäni. Ostin sieltä yhden rasvan josta tykkään. :) Kävin juomassa Robert's Coffeessa ja näin ihanan mukin. Mistä näitä saa? Tietääkö kukaan???? Siinä voi olla printti(ei ole pakollinen), mutta kunhan siinä on kahva.  // 3. Mainitsinkin aikaisemmin että sain Kastehelmi kulhoja ja rakastan niitä!! <3 <3


1. Kävin entisessä koulussani katsomassa yhden kaverin yo-juhlia. Viikin Norssin tilaisuus oli todella hyvä. Yllätyin kuinka hyvä se oli! Viikki <3 Olen entinen viikkiläinen. :D // 2. Kävin viime perjantaina minun äidin työpaikalla, koska he muuttivat toisesta talosta toiseen. Autoin laittamaan hänen kaappeihin tai hyllyihin tavaroita. Sain tyhjennettyä kaikki laatikot, 9 laatikollista tavaraa! Äiti lähti eilen opiskelukaverin kanssa Sveitsiin ja toivon että he nauttivat siellä olosta! :) // 3. Historia 4 eli Suomen historia. Olen kyllä iloinen että pääsin läpi, mutta äh, numero jäi todella alhaiseksi. :( No se on vaan yksi kurssi ja nyt on kaikki pakolliset suoritettu lukuun ottamatta yhtä uskonnon kurssia.

Onnittelen kaikkia ylioppilaita! Nyt olisi hyvä lopetella ennen kuin tämä menee yltiöpitkäksi postaukseksi. Kaikille oikein hyvää kesälomaa jotka ovat päässeet lomailemaan. :) Me nähdään toivottavasti pian. Adios, mi amigos! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)