17.4.2015

I won't let you down I will hold you up Even when I'm not around I will tell the world out loud

Tänään olen ollut kaupungilla, koska oli tänään kuvaamataidon näyttelykierros Amos Andersonin museossa. Postauksen loppupuolella on niistä kuvia, joten eiköhän aloiteta ensimmäiseksi muista asioista ennen kuin hyppään tähän päivään. Muistatte viime postauksesta, että sanoin olevani Mikkelissä pääsiäisenä. Se ei ollut minulle ihan tavallinen viikonloppu, koska sain kummitädiltä muutamia asioita mistä olin todella yllättynyt.
 
Ensimmäiseksi kummitäti antoi joululahjapaperiin laitetun paketin ja minä olin aika yllättynyt, koska joulu oli mennyt ja mitä? No kummitäti kertoi että ei voinut laittaa postissa tämän kyseisen paketin painavuuden takia. Avasin paketin. Sieltä ilmestyi liuta haarukoita, veitsiä ja lusikoita. Joten kiitos paljon hänelle! <3 Toinen yllätys oli että minä sain iPhonelle kuoren, jonka kummitäti osti Thaimaasta. He olivat lomalla siellä perheensä. Kummitäti vaan kysyi yhtenä päivänä, että mikä puhelinmalli minulla oli. Minä olin vähän silleen että iPhone 5, niin miten niin? Kummitäti vaan sanoi että ei ku vaan mietittiiin. En osannut yhtään arvata, joten hyvä niin. Kolmas oli aika cheeky, koska se oli selfietikku. Olin nähnyt Glitterissä niitä ja olin vähän skeptinen siihen, mutta nyt omistan sellaisen. Kummitäti piti antaa hänen sisarelleen, mutta hän ei huolinut sitä. Kummitätini ajatteli antaa sen minulle. :D


Basilikat on päässyt hyvin valloilleen. Olen nyppinyt että vahvimmat pääsee oikeuksiinsa. Olen antanut niille ja lehtikaaleille vettä. Eli tämä etenee todella hyvää vauhtia. Kun basilikat pääsee kasvamaan isommaksi, niin voisi vaikka tehdä siitä pestoa tai laittaa ruokaan.



Lehtikaalit on päässyt myös hyvään kasvuun kun huomaatte. Nyt tulee varmasti hyvä kesä, jos sää sallii ja osaan hoitaa niitä hyvin. Nämä tulee kohopenkkiin jonka teen itse mökillä. 

Tästä yllä olevasta kuvasta eteenpäin: puhun tästä päivästä. Niin kuin mainitsin, olin tänään Amos Andersonin museossa. Voin kyllä suositella teille, koska se oli hyvin erilainen näyttely mitä olen aikaisemmin nähnyt. Olen ollut niin monessa taidemuseossa. Voisin luetella vähän missä museoissa olen käynyt: Retretissä Punkaharjulla, Luosto Punkaharjulla, Ateneumissa tai Hämeenkosken taiteilijayhdistyksen näyttelyssä. Siellä Amos Andersonin museossa on meneillään tussimaalausnäyttely, ja ne on mielenkiintoisia. Esim. siellä on patsaita mihin on maalattu tussilla. Joten kannattaa. Tämä museo sijaitsee Forumin yhteydessä, eli menette Forumin kolmanteen kerrokseen, menette sisäpihalle ja kävelette sinne oikealla, tadaa, siellä se on! Olen aikaisemminkin käynyt, niin tiedän sen paikan.

Näyttelykierroksen jälkeen menin Forumin Fazerin kahvilaan. Otin lohileivän jossa oli mukana uppomuna. Juomana oli Caffé Latte ja se on mun lempijuoma. Kun menen kahvilaan niin otan sellaisen melkein aina. Olen tykästynyt siitä enemmän... <3 Siellä oli yksi poika harjoittelijana ja se oli todella kohtelias muita ihmisiä kohtaan. Aina kun hän meni johonkin pöytään missä on ihmisiä, hän kysyi että voiko ottaa ne astiat. Tämä kyseinen poika taisi olla jotain 13 tai 15, mutta oli söpö. <3 

Eilinen liittyy tähän kakkuun. Sain tämän käteen sedältä kun hän tuli hakemaan yksiä papereita. Kerran ollaan saatu suklaata, siis ihan maitosuklaata. Oliko se 1800g suklaata? No jaa, maistoin kakkua! Tykkäsin siitä. Näin tämän kakun siellä Fazerin kahvilassa. Se minkä sain, niin ei ole paloiteltu valmiiksi, mutta saman makuinen kakku on kyseessä.

 Ensimmäisiä valkovuokkoja!!! <3

Oli pakko laittaa tälläinen kuva. :D Jos kukaan ei tajuu kuka se on, niin hän on Daniel. Rakastan hänen vatsalihaksia!

Tähän loppuun haluan sanoa muutaman asian. Ensi viikon keskiviikkona minulla on HI3 uusinnan aika. Eli tässä olen opiskellut siihen. Huomenna jatketaan eteenpäin. Tämän uusinnan jälkeen aloitan salilla käymisen. :)) Oi, kaipaan jo sitä! Isä voisi tehdä minulle ohjelman, jota voisin noudattaa. Isä on tehnyt äidilleni ohjelman ja äiti on jaksanut (?) tehdä liikkeitä mitä isä on suunnitellut. Rakastan kertoja jolloin minä rääkkään itseäni, koska sen jälkeen on NIIIIIN hyvä fiilis!! SIIS SIKA HYVÄ FIILIS!!! Salitreenaaminen on jäänyt todella taka-alalle, mutta aloitan taas uudelleen ensi viikolla. Siitä jatkuu mihin olin jäänyt syksyllä.

Nyt olisi hyvä lopetella että tästä ei tule romaania. Kiitos kun jaksoitte lukea tämän postauksen. Tässä postauksessa on ollut niin monta asiaa. :D Minulla tuppaa aina käymään näin, että laitan asiat samaan postaukseen. Mutta hyvää viikonloppua teille kaikille!

2 kommenttia:

  1. Vau mikä huulipunan väri! Aivan ihana ja sopii hyvin sinulle! ♡ Mikä se on nimeltään, siis se väri tai värikoodi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon kommentistasi! Se on Lumene Raspberry Miracle Lip Sorbet 20 Ruusuisia Hetkiä.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)