12.3.2015

Today

 Heräsin kello 6.30 ja heräilin siinä rauhassa sängyllä. Minä huomasin että joku muu olikin herännyt ja se oli äitini. Hän oli herännyt kun isän kello soi, mutta hän ei enää saanut unta. Näin isän ja isä touhusi siinä ennen lähtöään. Sanottin isälle hyvät työpäivät. Sen jälkeen aloin tekemään aamupalaa ja söin sen! Äitini lähti ennen 7.30 (tuli sanomaan heipat ennen kuin lähti) ja minä lähdin kun olin juonut teetä. Lähdin bussilla keskustaan tapaamaan minun ruotsin opettajaa, iiks, enää yksi kerta! Ensi viikon maanantaina on ruotsin ylppärit ja voin sanoa että vähän jännittää. Siinä samalla kun käytiin asioita, kävin hakemassa minulle laten! Myyjänä oli todella ihana miesmyyjä, joka on todella ystävällinen. Hän on palvellut aikaisemminkin minua, koska olen käynyt siinä kyseisessä kahvilassa aikaisemmin. :) 

Kymmenen jälkeen lähdin kävelemään bussipysäkille Rautatietorille ja odottelin siinä bussia. Sovittiin opettajan kanssa sunnuntaina tapaamispäivä, mutta hän ei ollut ihan varma että mikä aika hänelle sopi.

Jossain kohtaan otin tämän talteen, koska eilen vaihdoin taustakuvan. Minun ei tarvitse kertoa tämän kuvan henkilöä. Daniel <3 Katsokaa häntä... Hän näyttää kuin joltain mallilta. Hän näyttää kyllä siinä aika ruskettuneelta, koska tämä kuva on otettu joskus kesän loppupuolelta. 

Katsokaa minkälainen sää ulkona oli!! <3 Minä hyppäsin yhdellä pysäkillä bussista, koska ajattelin että kävelen loppumatkan nauttien tuosta ihanasta keväisestä maisemasta ja lämmöstä.

Oli todellakin lämmin ja olisin tarvinnut kevyemmän takin.

Kaunis meri ja aurinko. Hieno Vanhakaupunginlahti!

Olin kotona n. klo 11.30 ja söin pientä välipalaa. Sen jälkeen rupesin opiskelemaan ruotsia ja lopetin viimeistään 16.00. Tietty siinä samalla söin lounaan ja pidin muutamia pienejä breikkejä. Olen kyllä ylpeä ja onnellinen kun sain luettua ruotsia. Opettajani sanoi minulle tänään että minä olen kehittynyt ja oppinut paljon, kun olen ollut hänen kanssaan! :) Hän osaa kannustaa ja se on positiivinen piirre. Isä ei ollut kauhean mielissään kun en tiskannut astioita, mutta selitin että meni aikaa kävelyyn ja siihen että tulin kotiin. Enkä halunnut tuhlata aikaa turhaan. Minä tietty ärsynnyin hänelle, koska olin opiskellut pitkän aikaan enkä välttämättä tajunnut yhtä kielioppia.

Nyt olen tehnyt tätä postausta ja voisin myöhemmin lukea psykologiaa, jos jaksaisin. Tai sitten lukisin huomenna aamulla ennen kuin lähden kouluun. Nyt aion varmaan relata ja käydä myöhemmin illalla kylvyssä. Kuuntelen tässä Danielin covereita. Tähän loppuun laitan yhden biisin josta olen tykännyt viime aikoina. <3


Kiitos paljon kun luitte tämän! Sanon nyt tässä että hyvää alkavaa viikonloppua teille. Minusta ei kuulu sitten kuin viimeistään ensi viikolla. Kertokaa ihmeessä minkälaiset viikonlopun suunnitelmat teillä on? Olisi kiva lukea niitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)