7.3.2015

Few Thing

Hei kaikki lukijani! Minun teki mieli tehdä postauksen missä esittelen muutaman ison asian, jotka olen saanut kaksi viikkoa sitten. Olen onnellinen että sain nämä silloin! <3 Tiedän että minusta ei ole nyt vähän aikaan kuullut mitään ja siihen on todella hyvä syy: koulu ja tulevan ylppäreihin lukeminen.

Tämä tuli! Sain sen kuvan jouluaattona ja en malttanut odottaa että saan sen. Tämä tuli Tanskasta asti tänne Suomeen. Tämä on hieno yksilö ja tykkään siitä paljon. Oli vähän sen kokoamisessa pieniä ongelmia, mutta muuten sain sen itse koottua. Olen huomannut että istun hieman suoremmassa asennossa, joten kiitos vielä kerran joulupukille! ;)

Toinen yksilö on matto, jonka maksoin itse. Se on aika iso ja valtaa keskilattian! Se on hyvä asia, koska minun lattia on todellinen luistinrata. Hehe, vähän on tullut suihkuteltua vaikka hiussuihketta joka aiheuttaa liukkauden! :D Maksoi 179€, mutta ihan hintansa väärti. Enää tyynyjä ja peitto. Sitten se on täydellinen paikka kölötellä. Ei aina jaksa olla sängyllä, niin matolla sitten.


Mitä pidätte näistä? Tällä viikolla kävin Lumenen tehtaanmyymälässä äidin kanssa ja ostin sieltä muutamia asioita. Sain siinä samalla muutamia testereitä. Haluaisitteko nähdä ne ostokset? Kertokaa ihmeessä kommenteissa. Ensi viikko voi olla hiljaista, mutta yritän edes tehdä muutaman postauksen, jos jaksan. On nimittäin tulossa ruotsin kirjoitukset ja olen niihin lukenut. Nähdään seuraavassa postauksessa. :)

2 kommenttia:

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)