9.2.2015

Life lately

Onpa siitä pitkä aika kun tein viimeksi kunnollista postausta. Minun elämäni on ollut viime kuukauden ajan täynnä shoppailua, ja siihen on henkilökohtainen syy miksi shoppailen. Jotkut voi arvatakin mikä se syy voisi olla, ja syy on se että yritän sillä peittää surun tai vihan tunnetta. Papan kuolema. Minun ei tarvitse selittää teille enää, mutta toivon että te ymmärrätte mitä minä käyn läpi. Toivon sen suhteen että ymmärrätte minkälainen minun elämänvaihe on tällä hetkellä. Kaikki se mitä täällä blogin puolella on vain pieni osa minua ja mä en halua puhua tästä enempää.  Ikävä on suuri ja haluaisin hänet takaisin niin kuin monet muutkin haluaisivat. Tämän käsittelyyn voi mennä vielä aikaa. Olenhan minä ihminen jolla on tunteita ja ajatuksia. Sen takia minusta ei ole kuulunut mitään. Mutta toivon mukaan pääsen bloggailemaan ihan normaalisti aika pian. <3 Kaipaan sitä tällä hetkellä.

Ensi viikolla minulla on HIIHTOLOMA, jee! Silloin yritän opiskella ja levätä samaan aikaan. Ylioppilaskirjoitukset on tulossa. En osaa odottaa mitään überhienoa arvosanaa pitkästä ruotsista, koska elämäntilanne on mitä on. Minulla ei ole kuunteluosiota, koska sain vapautuksen siitä. Tänään aloittelin harjoittelemalla kielioppia. Onneksi minulla on henkilö, joka auttaa minua niihin kokeisiin. Tein muutamia kollaaseja.

1. Katsokaa! Eilen vaihdettiin veljen kanssa lamppu ja tämä lamppu on todella tehokas. Se tuo lampun varjostimen jälkiä seiniin ja kattoon. Se on todella hieno. // 2. Olisiko hyvä huulipuna ja huultenrajauskynä? Jäi niin kutkuttamaan tuo väri, että menen ostamaan ne. Aika luonnollinen, että ei edes huomaa. Poskipunakin on aika luonnollinen, että voisin miettiä senkin hankkimista. // 3. Laitoin tämän kuvan yhteen WhatsApp-ryhmään. :D Hehe.. Bare face.. ;) // 4. BarsandMelody aka Charlie ja Leondre. Charlien kasvot on niin kuvauksellisen komeat. <3 Leondre taas on todella söpö. Voi Charlie, kun se loukkasi oman kätensä, yhyyy. Mä fanitan heitä...

1. En saanut yhtenä yönä unta, joten katselin Anttilan kuvastoa ja ympäröin sieltä mitä haluaisin ostaa. // 2. Mistähän tämä kuva on tullut? :D // 3. Lähdössä jonnekin. // 4. Muutamia meikkiostoksia, mitä tein viime viikolla.

Olin viime viikonloppuna vähän kipeä, koska oli joku ihmeellinen vatsa-/oksennustauti ja thank god, että se on ohi. En ole ollut ikinä vatsataudissa, joten tämä on toivottavasti ensimmäinen ja viimeinen kerta. Muuten kannattaa seurata minua Twitterissä @jennykar_jen ja Instagramissa jennyliini. Ihan vaan sen takia, että voitte seurata sieltä reaaliajassa. Olen enemmän käyttänyt Instagramia. Seuraan siellä ihan Youtubettajia ja minun kavereita. Myös stalkkaan. Jos ei ole niihin tilejä, niin se on ihan ok ettei ole niitä. Kiitos kun jaksoitte lukea tämän postauksen ja toivon, että saitte jotain iloa tästä teille. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

P.S. Olen ihan häkeltynyt minkälaisissa numeroissa katselijoiden määrä on. Yli 22000, huhhuijjaa! Kiitos paljon kaikille, jotka on todellakin jaksanut lukea. <3 Ja myös kommentoida minulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)