28.2.2015

February Favourites


Niin kuin ensimmäisestä kuvasta näkee niin on kyseessä helmikuun suosikit. Tässä on helmikuussa ostettuja tuotteita, joita olen käyttänyt. Tai sitten olen ostanut, mutta tykästynyt siihen heti. Hypätään näihin tuotteisiin että saadaan tämä postaus pakettiin. 

Nämä ensimmäiset tuotteet on huulituotteet. Mainitsinkin viime postauksessa tästä huulipunasta Bobbi Brown Bare Pink 9, mutta onneksi löysin Sokoksen Emotionista halvemman version huultenrajauskynästä kuin se Bobbi Brownin. Tämä kyseinen tuote on IsaDoran huultenrajauskynä 28 Nude Pink. Alhaalla näkyy kolme kuvaa:

                                         kuva 1: Tässä kuvassa minulla on vain huulirasvaa.

         kuva 2: Nyt tässä on huultenrajauskynä, ja näkee että kyllä siitä tulee aika hyvin pigmenttiä. 

                                            kuva 3: Sitten päällimmäiseksi huulipuna ja voíla!

Tämä suosikki on ollut viime kesänäkin ja ai että on ihanan värinen. Voisin käyttää joka päivä! Tämä kyseinen kynsilakka on Essie cute as a button. Onneksi ostin tämän sieltä Mäntsälän K-citymarketista viime kesänä.

Tämä tuoksu on ollut minun suosikki ja olen aika iloinen että ostin sen. Se tuoksuu ruusulle ja patsulille. Ensin ne tuoksuu kummatkin, mutta sitten patsuli jää siihen iholle tuoksumaan aika kivasti. En todellakaan suihkuttele tätä joka paikkaan, mutta esim. käsien varsiin tai vähän kaulalle. Haluan pysyä kummiskin hyväntuoksuisena, mutta se ei saa mennä överiksi. Joskus on mennytkin, hups. Kyseinen tuote on Kiehl'sin Patchouli & Fresh Rose. Ostaisin uuden jos tämä loppuisi.

Seuraava tuote on auttanut esim. parantamaan epäpuhtauksien pienenemistä tai imeyttämään voiteen nopeasti iholle. Tämä kyseinen tuote on siis The Body Shopin Drops of Youth Concentrate. Se tuoksuu mukavalle, mikä on kiva plussa. Ainoa yksi downside tässä tuotteessa on tuo pumppu. En oikein välillä saa siitä kunnollista otetta. Olen myös huomannut että se jättää vähän sellaisen sticky olemuksen iholle, mutta minä uskon että se auttaa voiteen imeytymistä iholle. Ostan kyllä uuden, kun saan tämän käytettyä! :) Tietty kokeilin pieniä testikappaleita, ja tykästyin! Sen kautta ostin kokonaisen pullon.

Ou my lord! Nyt tullaan tuotteisiin joita olen kuullut ja nähnyt Youtube täynnä näitä tuotteita. Hehkutettu ja kerrottu miten hyviä tuotteita nämä ovat. Kyseessä on siis Victoria's Secret. Nyt minä ymmärrän miksi näitä hehkutetaan. Nämä tuotteet kuvassa on ollut minun lempparit. Kyllähän minä tykkään muistakin. Nämä on muuten aika uusia tuotteita kun ostin ne tässä kuukaudessa. Minulla on toinenkin rasva jota en ole vielä ehtinyt käyttää. Oikean puoleinen: Victoria's Secret Hydrating Lotion Such a Flirt. Se tuoksuu oikein mukavalla, levittyy todella hyvin ja imeytyy todella hyvin. Sen tuoksuna on tähtihedelmää ja valkoista orkideaa. Vasemman puoleinen: Victoria's Secret Body Mist Endless Love eli tuoksuna omenankukkaa ja ylang ylang. Se on raikkain näistä kolmesta mitä minulla on. Kun minulla on yöpaita päällä, niin suihkauttelen tätä sinne alle. Sitten tuoksun ihanalle seuraavana päivänä! Olen tehnyt sitä kun sain noita.

Vinkki kaikille Victoria's Secretin faneille että Keskisellä Tuurissa on näitä kyseisiä tuotteita. En ole vielä itse päässyt paikan päälle ja tuoksuttelemaan, mutta tiedän että heillä on myynnissä näitä.

Olen todella huono ottamaan mitään vitamiineja. Vaikka tiettyhän syön paljon vihanneksia ja hedelmiä, mutta silti tuntuu että en saa sitä tarpeeksi. Minulla oli jo kalamaksaöljykapseleita, joita ostin viime kesänä. Ne jäi kaapin pohjalle, mutta nyt olen syönyt niitä kaksi viikkoa. Myös olen ottanut joka päivä D-vitamiinia n. kuukauden ajan. Olen aika ylpeä, että otan näitä. Nämä C-vitamiinit on uusin ostos, mutta olen niitäkin nyt viisi tai kuusi päivää ottanut. D-vitamiinit ja C-vitamiinit on Sana-Sol-nimiseltä yritykseltä ja kalamaksaöljykapselit on Lysiltä, jonka suositteli yksi minun kummitädin kaverin työntekijä, kun olin TET:ssä heillä. Kiitos kuuluu hänelle! :)

Tämä on meikinpoistoaine ja myös puhdistusaine. Olen käyttänyt tätä, koska tykkään tästä paljon. Tämä on todella edullinen tuote ja se on riittoisa tuote. Olen poistanut tällä meikit tai muuten vaan puhdistan kasvot liasta ja kyllä ne puhdistuu jos sen tekee oikein. Olen tehnyt tästä arvostelun, jonka voitte käydä lukemassa tästä. Kyseinen tuote on Garnierin Micellar Cleansing Water.

Toivottavasti piditte postauksesta. Minä yritän ensi viikolla tai huomenna tehdä postausta, mutta en voi luvata. Kiitos paljon teille kun jaksatte lukea. Olen sanonut tämän aikaisemminkin, mutta silti. <3 Niille joilla on loma alkanut, hyvää hiihtolomaa teille! :)

2 kommenttia:

  1. Hiljainen blogisi seuraaja6. maaliskuuta 2015 klo 21.46

    Hei!
    Olisikohan mahdollista tehdä postausta hiustesi laitosta? Mitä tuotteita käytät ja mitä teet hiuksillesi?
    Olisi myös mukavaa jos pystyisit tekemään videopostauksen. Niitä on ollut mukava katella.
    Tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista ja näistä ehdotuksista. Minä voin vaikka yhdistää kaksi ideaa samaan pakettiin eli tehdä videpostaus hiustenhoidosta. Tämä kommentti teki minut onnelliseksi, kiitos vielä kerran. :) <3 Kiva kun pidät.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)