16.1.2015

Shoppings - part 1

Tänään tulee ostospostaus ja tämä on ensimmäinen osa. Toinen osa tulee myöhemmin. Tämä sisältää kosmetiikkaa, muutamia toimistotarvikkeita ja muutamia ostoksia, mitä olen aika pitkään halunnut ja nyt sain ne. Aloitetaan että päästään eteenpäin.

Minä halusin ostaa kuorinnan, koska tiesin että minä olen kova käyttämään kuorintoja enkä halunnut kuluttaa minun minikuorintaa samassa tuoksussa. Rakastan mangon tuoksusta ja kuorinta on maailman paras ikinä tässä maailmassa. Tämä kyseinen The Body Shop Mango Scrub maksoi 18,90€. Tämä vasemmalla oleva vartalovoide on The Body Shopin Shea Body Butter, joka maksoi 15,00€. Tykkään sen tuoksusta ja haluan kokeilla tuota, koska minulla ei ole ollut aikaisemmin Shean tuoksuisia tuotteita. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, niinhän se sanalasku menee. Takana oleva paketti on lahjapakkaus minulle, koska luulin että en saanut minun tuoksuja yhdestä laatikosta pois. Sain kyllä sieltä, mutta sinne taisi jäädä jotain. Mutta kyllä se pitäisi joku päivä saada auki, haluan itse saada sen auki. :D Mutta tulen varmasti käyttämään kun tulee kevät ja kesä. Pysytään aiheessa. Tuossa laatikossa on suihkugeeli, vartalovoide ja tuoksupullo. Tämä tuoksuu älyttömän ihanalle, sellaiselle raikkaalle ja tuoksuu kukkaistuoksulle. Se on The Body Shop Japanese Cherry Blossom ja se maksoi 25,00€.

Kun kuulin että Glittereihin oli tulossa Victoria's Secretin Body Mistejä pieni erä, niin heräsi heti metsästysvietti. Olen kuullut että ne tuoksuu hyvälle ja on riittoisia. Kaikki tietää mikä on Victoria's Secret, jos ette tiedä niin kannattaa ottaa selvää. :D Minulla on tuoksussa Victoria's Secretin Strawberries & Champagne ja Mango Temptation. Tykkään enemmän Strawberries & Champagnesta, koska se on raikkaampi tuoksu kuin Mango Temptation. Kyllä minä keksin jonkun keinon kuluttaa noita kyseisiä tuotteita. Nämä maksoi 14,95(?). Ostin The Body Shopilta omenan tuoksussa, joka on tarkoitettu tuomaan huoneeseen tuoksua. Kyllä te ymmärsittte, toivottavasti. Se maksoi muistaakseni 5€. Tuo Kiehl'sin tuoksu on aivan törkeän ihana. Ostin sen joskus elokuussa tai myöhemminkin, mutta muistan että oli vielä lämmintä silloin. Minähän mainitsin tästä, mutta ei se kai haittaa että esittelen tässä. Se tuoksuu ruusulle ja patsulille. Se maksoi päälle 20€(?).

Aloitetaan oikealta vasemmalle. Frantsilan Body Butterin ostin I Love Me-messuilta. Se maksoi 15€, se tuoksuu hyvälle. Ei ihan ruusulle, mutta tuoksuu hyvälle kummiskin. Toinen tuote oikealta vasemmalle on The Body Shopin Aloe Vera Mask ja se maksoi 22,10€. Minulla ei ole vielä kunnollista käsitystä tästä kyseisestä tuotteesta, mutta odotan innolla että pääsen kokeilemaan ja testaamaan. Keskellä on Bio-Oil ja koen olevani nyt aika tyhmä kun ostin tuon, mutta ei se mitään. Minulla oli tarkoitus kokeilla sitä olkapäille ja katsoa että auttaako se muka pitämään ihon hyvässä kunnossa. Minä kokeilen vaikka jonkun tietyn ajan, niin sitten siitä voi huomata muutoksia. Se maksoi oman muistin mukaan 9,95€ ja se oli alennuksessa. Ostin itselleni kahdenlaista suihkugeeliä jolla voin tehdä itselleni vaahtokylvyn. Rakastan vaahtokylpyjä. Valkoinen pullo on Dove ja se tuoksuu ihan ok, joka maksoi 1,89€. Tämä toinen on Urtekram Suihkugeeli, joka tuoksuu ruusulle. Rakastan yli kaiken ruusun tuoksua. Kuvitelkaa sitä juhannusruusun tuoksua ja se sivelee minun mieltäni niin paljon että voisin elää sen kanssa. Tämä maksoi 5,45€.

Ostin oikean puoleisen punaisen lakan ja se maksoi muistaakseni päälle 10€. Se on ollut täällä jossain postauksessa, mutta minä muistin että ostin sen syyslomalla, vaikka se on ostettu paljon aiemmin. No tälläistähän tämä elämä on. Sen nimi on Essie a list.
Vasemmalla puolella on kolme Gina Tricotin kynsilakkaa. Ne maksoi kaikki yhteensä 10€, taas mennään muistin mukaan. Vasen laidassa maaston vihreä on nimeltään 207 Army Green, kultainen on 67 Luxurious ja tämä tumman sininen on 149 Sea bug. Olen kokeillut Luxuriousta ja tykkään siitä väristä. :) Pieni huono puoli näissä on se että ne harjakset ei ole mitään maailman parasta, mutta se kuuluu siihen hinta-laatuluokkaan. Ai niin, ne on ostettu syyslomalla! :)

Ruotsia, ruotsia, ruotsia, ruotsia.. Yksi on englannin kielinen lehti, mutta pääpaino on ruotsin kielessä. Teillä tulee heti kysymysmerkki, joten antakaas kun kerron. Minulla on tänä keväänä ruotsin kirjoitukset, joten se on hyvää treeniä minulle ja luen sitä mikä kiinnostaa eniten. Varmaan huomasitte että siellä on Seveteen-lehti, joka on kiva lehti ja siinä oppii myös englantia. :) Se maksoi 6,20€. Sitten on Topp Hälsa ruotsin kielinen lehti, joka maksoi 7,05€. Toinen lehti on Amelia Kropp & Skönhet, joka maksoi 7,70€. Kolmas on Veckorevyn, joka maksoi 6,80€.

Kolme hiustuotetta: Cutrin Bio+ Oil Control Scalp Serum, jota suihkautetaan päänahkaan ja hierotaan se. Se tuoksuu ihanan mintulle tai tuoksuu niin hyvälle. Olen kokeillut sitä 5 päivää, ja huomaan että se auttaa minun hiuksia pitämään kunnossa eikä öljyisyys pukkaa sieltä päänahasta. Maksoi 11,90€. Toinen on Biozell Professional Heat Proctertion Spray, joka maksoi 5€ tai 4€. Ostin sen, koska minulla ei ole kovin paljoa lämpösuojaa joten ostin uuden. Odotan että pääsen käyttämään tätä. Kolmas tuote on Rich hiusöljy, ja minulla on toinenkin hiusöljy. Se on enemmän talvisäälle, koska se on paksua ja tämä on enemmän kesälle tarkoitettu. Olen käyttänyt sitä jonkin verran. Se maksoi 16,00€.

Rakastuin Lauren Conradin kirjoihin kun luin sen ensimmäisen kirjasarjan ensimmäisen kirjan ja olen lukenut sen toisen kirjan. Oi vitsi.. Se on jotain maailman ja taivaan välillä. Ostin tämän kirjan sen takia että tykkäsin siitä Lauren Conradin Sweet Little Lies:sta. Tämä kirja on uusi kirjasarja, jota en ole vielä ehtinyt aloittaa. Tämä kyseinen kirja on Lauren Conradin The Fame Game ja se maksoi 9,95€.

Tämä ostos on ollut pitkään harkinnassa ja ostin sen. Olen todella iloinen että ostin sen. <3 Rakastan sitä kahden käytttökerran jälkeen. Olen molemmilla kerroilla suoristanut hiuksia ja ihanaa, kun sain sen minkä halusin. Tämä on Remingtonin Pearl S9500 ja maksoi 69,90€.


Ah, nämä kengät! <3 Olen aina haaveillut hankkivani korkokengät joilla on kipsutella kaupungilla ja koulussakin. Ensin pitää odottaa että tulee kevät, koska en halua että nämä menee pilalle. Olen muutaman kerran kokeillut kävellä ja oli vähän huteraa, mutta kai se on ensimmäiset kerrat aina pelottavia. Nämä kyseiset kengät on ostettu Mark&Spenceriltä ja ne maksoi 30€, jotka oli alennuksessa. Oikea hinta oli 49,95 ja siitä -40% alennus.

Tämä laukku on vaivannut minun mieltä ja ostin sen eilen. Näin sen kun olin kavereiden kanssa kaupungilla joululomalla ja se jäi minun päähäni. Tämä kyseinen laukku on Aleksi 13 ja maksoi 49,95. Minä ostin sen koska minulla ei ole ollut aikaisemmin tuollaista laukkua. Pistin sen muodonmuutoksen piikkiin, että voin sitten vaan olla trendikäs tämän laukun kanssa. Pitää kokeilla erilaisia tyylejä ja katsella mihin tämä laukku sopii. Tämä laukku on minun mielestä aivan kaunis ja tulee mieleen Michael Korsin laukku. Se on simppeli ja yksinkertainen, just sitä mitä olen hakenut. 

 
  Ostin puhdistuslappuja, koska pitää laittaa pesuun minun nykyinen. Se on likainen ja ällöttävä. Hyi. Ne oli halvat ja sain kaksi samalla. Ibero - maksoi 2,90€. Muistilappuja Tigerista ja tuo kivan näköinen vihko on myös Tigerista. Alhaalla on myös Tigerista merkkaajia, joilla voi koulukirjoja merkata että lue tämä sivu jne.



HUOM! Nämä on minun omilla rahoillani ostettu.
Toivottavasti piditte postauksesta ja kiitos että jaksoitte lukea pitkän postauksen. Olen päättänyt olla ostamatta kahteen kuukauteen mitään ja yrittää säästää tulevaa matkaa, jonka äiti on luvannut minulle. Äiti sanoi että kun saan kaikki kirjoitukset kirjoitettua ensi keväänä, niin me matkustetaan jonnekin kahdestaan. Se vähän motivoi minua ja voin päättää minne me mennään. Oi, haluaisin jonnekin missä on nähtävyyksiä ja on kauppoja joissa voi kierrellä. Tietenkin shoppailla siellä, mihin me sitten mennään. Nyt toivotan teille oikein hyvää viikonloppua ja huomenna kouluun.. Näh.. Onneksi on vain yksi tunti. :) Yksi kysymys: mistä ostoksesta/ostoksista te pidätte tässä postauksessa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)