25.1.2015

Shopping - Part 2

Hei kaikki lukijat!

Tässä postauksessa tulee vain tekstiä ja yksi linkki, jonka en saanut jostain syystä toimimaan videona tässä postauksessa, olen pahoillani! Tällä videolla esittelen vaateostokseni, mitä olen tehnyt viimeisten 4 kuukauden ajan. Pahoittelen etukäteen minun ihanaa sinistä paitaa, mutta minulla oli intoa päästä näyttämään teille nämä vaatteet. Toivottavasti pidätte tästä!
 
https://www.youtube.com/watch?v=P8C4kUvgSHY

Muuten sanon tässäkin yhden asian ennen kuin lopetan. Olen taas kiinnostunut meikeistä ja haluaisin kokeilla että jos en laittaisikaan lähelle silmiä meikkivoidetta jne. Silmän kutinaan saisin apua esim. silmätipoilla joita en ole aikaisemmin tajunnut. Aikoja sitten joku ehdotti sitä, mutta en kokeillut. Mutta yksi minun kaveri ehdotti ja olin silleen että okei, kokeillaan. Olen hölmö, i know! :D

Kiitos kun katsoitte videon ja varmasti tykkäsitte videosta! <3 Me nähdään seuraavassa postauksessa! Byeeee..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)