14.1.2015

Life lately

Tänään tulee postaus, jossa on kuvia viime viikoista. Viime aikoina ei ole ollut kovin helppoa, mutta en halua niistä tällä hetkellä puhua täällä. Koen ne vaikeudet mitä käyn sisälläni, niin ne on henkilökohtaisia. Vaikka olen maininnutkin siitä, mitä on tapahtunut elämässäni. Toivon että te voisitte nähdä tämän blogin enemmän positiivisena kuin negatiivisena blogina. Nämä kuvat on enemmän joululomalta, mutta ei kai se haittaa. Halusin saada yhden ostospostauksen ulos tänään, mutta se tyssäsi siihen että kuvat on liian tummia. Ne pitää olla raikkaita ja sellaisia että niistä saa selvää. :) Olen sitä mieltä, ja ehkä olen kehittynyt tässä bloggaamisessa parempaan suuntaan, who knows? Nyt mennään näihin kuviin.

1. Aamupalana oli viherjuomaa, joka oli muuten hyvää! :) Laitoin siihen salaattia, yhden klementiinin omenan, inkivääriä ja appelsiinimehua. // 2. Olin kavereiden kanssa ja käytiin syömässä sushia. Tässä oli niin hupaisaa että me käytiin samana päivänä toisen kerran sushilla. :D Olen viime aikoina käynyt syömässä sushia ja aika monta kertaa, mutta kohta tulee se kiintiö että ei enää jaksa syödä sushia ainakaan vähään aikaan.  // 3. Kävin Kampin Kaakaopuu kahvilassa ottamassa pientä makeista (viettämässä "kahvitaukoa")itselleni kun olin yksin shoppailemassa. // 4. Nämä kaverit on aivan ihanat. <3 Pitää kädet lämpiminä jos on vähän pakkasta just täydelliset keväälle tai syksylle.

1. Ennen joulua minulla oli polvi kipeänä ja nyt on polvi terve! Jostain syystä se meni ohi, vaikka en tiedä vieläkään mikä sen aiheutti. // 2. Olen lukenut Lauren Conradin kirjaa englanniksi ja haluan sen kolmannen osan itselleni. Antaisin 4,5/5, koska se on hyvä kirja ja suosittelen lämpimästi lukemaan se. // 3. Yhtenä päivänä otin tämän kuvan ennen kuin lähdin jonnekin, taisi olla että menin kouluun. // 4. Shopping <3

Olen saanut ideoita, mutta toteutus saattaa olla vähän ongelmallista. Haluaisin niiden olevan minunlaisia ja ne pitää olla myös sellaisia että niitä on mukava lukea sitten myöhemmällä iällä. :) Nyt tuli taas idea jonka minun pitäisi kirjoittaa ylös että en unohda sitä. Hyvää alkavaa loppuviikkoa, ja toivotan tässä vaiheessa myös hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)