13.1.2015

Lately favorites

Tänään tulee viime aikaiset käytetyt tuotteet, joita olen käyttänyt. Ensinnäkin lupasin että ostospostaus tulee seuraavaksi, mutta jostain syystä sain tänään vaan idean tehdä näistä postauksen. Ei kai se haittaa ketään, kunhan tulee edes joku postaus? Mennään näihin tuotteisiin..


1. Matrix Repair shampoo, jota olen viime aikoina käyttänyt ja olen huomannut miten se hoitaa minun hiusta todella hyvin. Se hoitaa ja korjaa, ainakin tämän selostuksen mukaan. Ihanan omenainen tuoksu ja vaahtoaa todella hyvin. Suosittelen niille jotka haluaa korjaavaa ja hoitavaa shampoota.

2. T'ämä toinen tuote on Four Reasonsin Moisture Mist, joka tuoksuu todella hyvälle ja hoitaa hyvin hiuksiani. Tässä tuotteessa on lämpösuoja samassa, mutta olen käyttänyt enemmän sellaisenaan minun hiuksiini.

3. Tämä kolmas tuote on suomalainen ja se on Emännän Käsivoide. Tämä tuoksuu raikkaalle ja miedolle appelsiinituoksulle, ainakin minun mielestä. Ainoa pieni miinus tässä on se että se tekee käsistä tahmeat, mutta tahmeus ei kestä kovin kauaa.

4. Tämä neljäs on The Body Shopin Strawberry Body Polish. Tämä kuorii hellävaraisesti ja rakastan tuoksua aivan törkeästi. <3 I'm fell love with this... 

5. Viides tuote on The Body Shopin Mango Shower Gel. Varmaan muistatte sen paketin jonka näytin postauksessa jossa tämä oli mukana. Olen tykännyt ja tulen aika tykkäämäänkin siitä tuoksusta.

6. Olen tätä kyseistä tuotetta käyttänyt joka lauantai saunassa (viime aikoina) ja ah, se on hyvä tuote. On kyseessä Tresemme hiusnaamio. Tekee hiuksista ihanat. Tämä on todella riittoisa. Kun saan sen käytettyä, niin haluan kokeilla yhtä naamiota josta olen kuullut niin paljon hyvää. Sitä ei käsittääkseni saa kaupoista, joten se pitää tilata netistä. 

Toivottavasti piditte tästä postauksesta ja toivon että teille tuli jonkilainen himo johonkin tuotteeseen. :D Ennen kuin lopetan tämän postauksen, niin haluan sanoa että minä olen ruvennut taas saamaan ideoita ja ajatuksia blogia varten. Olisi kiva saada ne toteutettua, koska ne kaikki on aika kivoja ideoita. Olen kirjoitellut yhteen vihkoon, jonka ostin viime viikolla. :) Ostospostauksia tuleekin enemmän kuin yksi, niin pitää nyt miettiä miten minä sen toteutan. Haluankin kysyä teiltä että olisiko teistä kivempi lukea ostospostaukset peräkkäin vai haluatteko te että niiden väliin tulee joku muu postaus? Toivotan teille oikein ihanaa loppuviikkoa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)