9.1.2015

Beauty products - review

Mä lupasin että teen ostospostauksen, mutta minulla on vielä muutama ostos vielä hankkimatta. Sen jälkeen vasta tulee postaus, ja se tulee olemaan aika iso juttu, joten niitä tulee joko 2 tai 3 postausta. Tuotteita on paljon, koska en ole esitellyt teille näitä tuotteita ja asioita mitä olen ostanut viimeiset 2-4 kuukautta. Tässä itse asiassa tulee muutama tuote jonka olen ostanut ja kokeillut. Halusin tehdä näistä pientä arvostelua, joten toivon että te tykkäätte tästä postauksesta!
 

Tämä on puhdistusvesi Garnierilta, ja tässä on yksi syy miksi ostin tämän: syy on se että tulee joskus iltoja että en jaksa mennä pesemään kasvoja, joten tämä on pelastus. Tämä ei tuoksu oikein millekään, ainakaan minä en haista mitään. Jos teillä on kutisevat silmät ja pelkäätte että teidän silmät kutiaa kun käytätte tätä. Tämä on REHELLINEN mielipide: tämä ei kutise joten voitte ihan huoletta käyttää sitä. Olen käyttänyt muutaman kerran, mutta tulen jatkossa käyttämään sitä. HUOM! En käytä mitään meikkiä, joten kasvojen puhdistus on todella yksinkertaista tämän kanssa. Tiedän että pitäisi puhdistaa kunnolla, mutta hätävaralle tämä on aivan loistava.

Tätä tuotetta olen aina halunnut siitä lähtien kun kuulin siitä Youtubesta! Thank god, minä sain sen! Tämä tuote on suihkutettava tuote kasvoille. Se tuoksuu jumalaisen hyvälle ja rentouttaa. Tämä tekee ihosta raikkaan ja on lempeän ihana. Se tuoksuu pääosin mintulle. Mä en tiedä minkä ihmeen takia sitä ei olla myyty Suomessa, koska tämä on minun baby. Tätäkin käytän silloin tällöin. Ostin I Love Me- messuilta, joten kiitos kun sain sen!!!! Olen niin onnellinen. <3 Käytän tätä silloin tällöin, jos tuntuu että iho kuumottaa tai ihan muuten vaan. :D

Huomenna teen koulujuttuja ja käyn kävelyllä aamulla. Sunnuntaina on tiedossa shoppailupäivä tai enemmän kaverin kanssa hengailua. Toivottavasti tykkäsitte arvostelutyyppisestä postauksesta ja toivotan teille oikein oikein ihanaa viikonloppua! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)