29.12.2014

Christmas over

Hei, joulusta on selvitty hyvin! Haluan jakaa yhden ikävän uutisen jonka sain melkein heti kun pääsin joululomalle. Haluan tuoda sen teidänkin tietoisuuteen mistä on kyse. Saimme tiedon että minun pappani eli äidinisä oli kuollut viime lauantaiyönä. Mutta se ei tietenkään estänyt viettämästä meitä joulua. Me vietettiin joulu ihan perinteisin menoin. Pappa on ollut minulle erittäin läheinen ihminen. Hyvästi Ensio-pappa! Mutta menkäämme jouluaattoon..  

  Ihana kuusi <3

Joulupöytä: kinkku, kalaa, sienisaalattia, kananmunavoita jne. 

 En malta odottaa kun saan tämän. <3 Tämä tulee helmikuun toisella viikolla. Se tulee Tanskasta tilattuna. Joulupukin tiedon mukaan että siinä menee 6-8 viikkoa että saa sen. ;)

 Joku tiesi minun tykkäävän The Body Shopin tuotteista. ;)

 
 Tämä lahja oli ihana <3 Kiitos kummitädille! <3 

Tätä olin toivonnut, koska tämä kirja on ollut todella hyvä. Kirjassa on hyviä vinkkejä miten saada stressiä vähennettyä.

Joulupukki tiesi että tykkään The Body Shopin tuotteista, joten sain lahjakortin. 

Ai niin tuon pistaasisuklaan sain The Body Shopin tuotteen pakkauksen kanssa. 

Joulu on ohi ja kohta tulee uusi vuosi! Minä olen suunnitellut mitä lupaan ensi vuodeksi. Ensi vuosi tulee olemaan aika rankka, koska ensi keväänä kirjoitan ensimmäisen kokeen ja jänskättää, vaikka se on maaliskuussa. Syksylläkin olisi tarkoitus kirjoittaa englanti. Mutta eiköhän kaikki järjesty ja menee omalla painollaan eteenpäin. Kiitos kun jaksoitte lukea ja pahoittelen laatua, koska en jaksanut kuvata kunnollisia kuvia. Pakko sanoa että minulla ei ollut melkein koko joulun aikana minkäänlaista joulufiilistä mutta kun tuli aatto, niin tuli heti joulufiilis! <3

Haluan tässä sanoa teille että kiitos kun luette blogiani, kuka tahansa, oli se vaikka Itä-Suomesta kotoisin oleva henkilö, niin kiitos! <3 Tämä vuosi on ollut minulle opettavainen vuosi, koska olen joutunut tekemään ei-niin-mukavia päätöksiä. Olen huomannut että niistä huolimatta elämä kantaa. Minä uskon edelleen siihen että tulen tekemään elämässä vielä hienompia asioita. Minulla on uskomaton tuki, perhe ja sukulaiset. Nähdään ensi vuoden puolella. <3 I love you so much! <3

2 kommenttia:

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)