21.11.2014

My life + school = katastrof

Miten tämä aika on mennyt todella nopeasti, että en ole ehtinyt tehdä kauheasti mitään? Minun arkipäivät on ollut melkein mitään sanomattomia, että minun päivät pyörii enimmäkseen koulun, salin ja kodin ympärillä. Olen ollut stressaantunut, koska kaikki kouluasiat tuntui kaatuvan päälleni. Onneksi sain tehtyä pakolliset työt valmiiksi(esim. biologian essee venähti ja sain psykologian työn nippanappa valmiiksi) Olen todella iloinen, koska voin nyt keskittyä paremmin koeviikkoon ja keskittää voimani siihen. Minun elämälle kuuluu oikein hyvää, mutta pari viimeistä viikkoa ei ole ollut yhtään helppoja. Ollaan selvitytty hengissä niistä.

Tänään olen ollut kotona, koska minulla ei ollut koetta eikä pohjatuntia. Olen tänään opiskellut, opiskellut, opiskellut, opiskellut, opiskellut ja lisää opiskellut. Huomenna olisi maantiedon pohja, mutta MIKSI LAUANTAINA??? En haluaisi mennä kouluun huomenna, vaan olla himassa ja opiskella. No kai se on pakko raahautua sinne.. Ainakin sen jälkeen pääsee himaan, mutta itse käyn salilla. :) Sitten on sauna ja sen jälkeen on Putouksen aika. <3 Tässä on se outoa että meidän perhe on katsonut alusta lähtien, siis koko perhe ja yleensä me kaikki ollaan eri paikoissa siihen aikaan.

      Ensi jakson kurssit, jepa, kolme kurssia!

 Suunnitelman mukaan ollaan menossa, vaikka alkuun meni ihan pipariksi, mutta nyt ollaan pikku hiljaa menossa eteenpäin.

Lunta on satanut tämän päivän aikana ja alkoi päivällä. Nyt siellä on niin ihanan näköistä, että minun sisäinen lapsi tuli niin onnelliseksi. Voisin vaikka mennä hyppimään tuonne ja huutaa sinne. :D En kyllä kehtaisi ehkä mennä.. 

Tähän loppuun haluaisin sanoa että tämä jakso ei sopinut minulle ollenkaan, koska tuntui että kaikki kaatui minun päälle. Ensi jakso on vähän chillimpi, koska neljä lukuainetta on liikaa minulle, joten no thanks. Voin silloin enemmän tehdä postauksia, mutta en voi vieläkään luvata teille kuinka usein tulee. Minulla ei ole yhtään suunnitelmia ensi kuulle, kuin että aion nauttia jouluisesta tunnelmasta suurella suurella sydämellä. <3 Onko teillä mitään suunnitelmia joulukuulle ja minkälaisia? Olisi kiva kuulla myös että minkälaisia postauksia te haluaisitte nähdä minulta. Saa nyt heittää ideoita, ajatuksia ja lisää ideoita. Kiitos kun olitte kärsivällisiä! <3 Hyvää viikonloppua teille kaikille.

2 kommenttia:

  1. Esim joululahjatoivepostaus olis mielenkiintonen

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)