10.11.2014

Butterflies messing with my head oh I’m in pieces...

Hei kaikki lukijat! Minä olen hengissä, jeee.... Eilen on isänpäivä, ja hyvää myöhäistä isänpäivää kaikille isille! <3 Mitä minun elämään kuuluu tällä hetkellä? Olen stressaantunut monesta asiasta ja myös olen väsynyt. Olen yrittänyt opiskelun ohella rentoutua vaan, ja se on yllättävän vaikeaa kun kaikki paineet kasvaa kaiken suhteen. Olen huomannut että ei kaikkia pysty tai kykene tekemään ajallaan, vaikka kuinka haluaisi. Olen löytänyt viikonlopun aikana muutamia hyviä laulajia, ja komeita poikia/miehiä löytyi lisää. ;) Laitan ne biisit postauksen sekaan joita olen kuunnellut viikonlopun aikana. Minä en voi luvata milloin tulee seuraava postaus, koska tuntuu että on koko ajan tekemistä koulun suhteen. Haluaisin kirjoittaa teille postauksia, mutta en pysty tällä hetkellä. Kuvina on kolmen viikon takainen syysloman aikana otetut kuvat, kiitos kuvaajalle! 

P.S. Kiitokset henkilölle joka kertoi miten saa musiikin tänne postaukseen mukaan. Tack så mycket. Opetit minulle uuden taidon. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)