25.10.2014

Summer cottage check..

Hei kaikki! Olen ollut viime aikoina hiljainen täällä blogin puolella, mutta olen elossa. Voi että tätä elämää.. Olimme tänään mökillä käymässä ihan viimeistä kertaa ja se on talvikunnossa nyt. Ainoa asia joka meidän perhettä ärsyttää, on se että tikkaat jotka tilasimme, niin yhdet niistä tikkaista on ihan väärässä paikassa. SIIS MITÄ?? Okei, me tilattiin tai siis vanhemmat tilasivat elokuussa, ja niitä ei kuulunut ensin kuukauteen mitään. Tämä herra (jonka kanssa äiti jutteli) sanoi että tilauslappu on ollut tuossa pöydällä enkä ole muistanut laittaa sitä menemään tai jotain tuollaista. Äiti vielä sanoi tälle joka myy näitä palo- ja pelastustikkaita, niin että soittakaa minulle jos tulee jotain kysyttävää. Niin niiin niin niin, nämä asentajat laittaa osan oikeille paikoille, mutta helvetti soikoon, yhdet tikkaat töröttää niin kun keskellä verantaa.. Kyllä meitä huvittaa ja suututtaa. Okei, minä ylidramatisoin, mutta hei ihan oikeesti. Kyllä tää elämää on niin huvittavaa.

 Ihan väärässä paikassa tikkaat...

 
  Nyt pääsee nuohooja nuohoomaan. 

 Nuo ekan kuvan tikkaat kuuluisi olla tuolla seinällä. Ai niin, eikö olekin hieno seinä? Minä olen naputellut äidin kanssa tuon seinän umpeen. Se näyttää nyt siistimmältä. :)

Bye bye.. <3 Love you so much.. Löydettiin kuollut hiiri loukussa, muahahahahhaaa, okei.. Ei se ole mikään naurun asia. :/
 

 We see next time => Spring <3 

  Oi että miksi pitää jättää näin rakas paikka tänne yksin... Tiedän että me näemme seuraavan kerran keväällä, mutta silti. 

Käytiin tulomatkalla syömässä kun ei pystytty kylmyyden takia syömään mökillä. Siellä oli kylmä, niin kylmä että saunalla padassa oli jäähileitä, hyrrr.. Mutta tuo risotto oli todella hyvää. <3 Voisin hehkuttaa yli äyräiden.

Oi että sinne se jäi. <3 Onneksi meillä on naapurit jotka sitten kertoo jos siellä on tapahtunut jotain. Kun yhtenä keväänä saatiin soitto meidän naapurilta siis mökin naapurilta että meidän katos oli kaatunut, ja se oli hirveän näköistä. Mutta anyway, minä toivotan teille oikein ihanaa yötä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)