4.10.2014

September favourites

Hei rakkaat ihanat lukijat! Tässä tulee syyskuun suosikit postaus, ja toivon että pidätte tästä. Ennen kuin hypätään varsinaiseen aiheeseen, haluaisin kertoa vähän eilisestä illasta. Eilen illalla olimme äidin ja äidin kaverin kanssa Tsuumit Bakkanaaleissa, eli missä oli tansseja kuten improvisoituja tansseja tai kansantansseja. Siellä oli myös musiikkia ja lauluja. Se oli mielenkiitoinen kokemus, koska en ole ollut aikaisemmin tuon tyylisessä tapahtumassa mukana. Ainut miinus oli se että musiikki ja huudahdukset kävi korville. Aivan erilainen mutta hieno kokemus. Nyt näihin suosikkeihin.. 


1., 2. ja 3. Näiden kolmen välillä vaihtelin aika useasti kuukauden aikana. Käytän Lumenen käsirasvaa koulussa. Se on ihan hyvä perusrasva, mutta en ehkä tule ostamaan enempää sitä. Näitä muita käytän kotona. Käytän The Body Shopin vartalorasvaa edelleen käsillä. :D LCN Spa Escape Foot Cream. Tämä on vähän öljyinen minun käsiini, mutta toisaalta se öljyisyys häviää kun hieron ylimääräisen rasvan käsivarsiin. 

4.  Haluan mainita tässä minun koko ajan olevasta suosikista, koska ette ole nähneet sellaista aiemmin täällä. Tässä on Elmex hammastahnaa, jossa on amiinifluoridia, jota minun hampaat tarvitsevat (silloisen hammaslääkärin mukaan, josta on aika pitkä aika kun minulle suositeltiin). Jos joku ei tiedä, niin minullahan on todella huono hammasaines, että hampaat reikiintyy, vaikka kuinka hyvin hoidan hampaita. Jos ollaan ihan rehellisiä, en ole jaksanut/muistanut aina pestä aamuisin hampaat, vaikka senhän pitäisi hoitaa heti kun herää aamulla. Mutta anyway, tykkään tämän tuotteen mausta ja että se pesee hampaat hyvin.

5. Seuraava on saman merkin, mutta nyt on kyseessä suuvesi. En tiedä, miksi mä tykkään purskuttaa tällä ja käytän joka ilta hampaan pesun jälkeen. Eli Elmex suuvesi.

6.  Tämä seuraava tuote on pelastanut minun mielestäni ihoni, ainakin iho ei ole enää niin pahan näköinen kuin kuukausi sitten. Iho reagoi hormoneihin, eli iho muuttuu epäpuhtaammaksi ainakin muutaman kerran kuukaudessa. Tiettyhän minulla on edelleen epäpuhtauksia, mutta paljon vähemmän. Tämä tuoksuu oikein raikkaalle, ja imeytyy todella hyvin minun ihooni. Tätä ei ymmärtääkseni enää myydä, mutta voi olla että saa K-citymarketista vielä alennuksella. Lumene Hydra Drops Kosteuttava Yövoide. Minulla on tätä varastossa ainakin kolme purkki tätä. Se on suomalainen tuote, joten haluan tukea suomalaista työntekoa ja työntekijöitä. Jos kaikki tukisi suomalaisia yrityksiä, niin meillä olisi ihmisiä töissä ja voitaisiin saada lisää työntekijöitä yrityksiin. Hei, tästä on hyvä puhua, mutta en halua tuoda liikaa poliittisia aiheita tänne, koska se on oma aiheensa.   

7. Essie quick-e pikakuivattaja. Olen tykännyt siitä lähtien kun ostin kesällä. Tämä kuivattaa paljon nopeammin kuin odottaa. Siinä taitaa olla öljyä, joka kosteuttaa kynsinauhoja ja suojelee kynttä, ainakin minun mielestä. Olen huomannut, että ei tarvitse välttämättä laittaa päällyslakkaa vaikka se olisi suositeltavaa. 

8. Essie a list-kynsilakka. Olen tykännyt käyttää tämän kuukauden, ja arvelin että tulen käyttää tätä pitkin syksyä. Olen käyttänyt ainakin kolme neljä kertaa. Ja olen ihastunut tähän väriin. Tämä on väriltään hyvin tumma viininpunainen, jota olen aina hakenut. Olen löytänyt sen, mitä olen aina etsinyt. Puhuin tästä kyseisestä tuotteesta minun yhdessä ostospostauksessa, jos teitä kiinnostaa niin käykää ihmeessä lukemassa täältä. En osaa muuta sanoa, että rakastan! <3

9. Tämä toinen kynsilakka on Essien eternal optimist. Tämä on täydellinen, ja näyttää niin ihanalta glitterlakan kanssa. Tämä on ruskean vaaleanpunainen väri, joka on tuonut syksyyni iloa. <3

10. Lumene Natural Coden 58 Pink Diamond. Tämä sopii niin täydellisesti tuon edellisen kynsilakan kanssa. Ah.. On tällä hetkellä muutamissa kynsissä glitterlakkaa päällä, ja tykkään tästä yhdistelmästä. 

11. Lumene Gloss & Care aluslakka. Olen viime aikoina tätä, ennen kuin laitan värillisen lakan. Tässä ei ole mitään kielteistä sanottavaa vielä.

12. Nyt on kyseessä tuote, jota olen kokeillut ja todennut hyväksi tuotteeksi. Tämä on LCN Spa Espace Peeling eli kuorinta. Tämä ja se jalkarasva tuli minun juolulahjani mukana, jos muistatte tämän postauksen, käykää katsomassa se.

13. Minun suosikkiteeni syyskuun aikana on ollut Clipperin green tea with echinacea with citrus flavours. Tämä on niin parasta teetä mitä olen ikinä juonut, joten suosittelen oikein lämpimästi kokeilemaan. <3

Aloitetaan vasemmalta ylhäältä. Tanya Burr. Olen seurannut syyskuun alun hänen vlogeja, ja minulle tuli niin hyvä mieli kun katsoin tämän naisen elämää. Siinä on varsinainen hymyilevä, ihana, suloinen ja oikein aurinkoinen ihminen, mitä minä tiedän. <3 Kannattaa mennä katsomaan hänen videoita täältä.

Oikea ylhäällä. Gossip Girl. Tiedän että sen olisi pitänyt nähdä sen, mutta minulla meni aikaa ymmärtää sen hienous. Minä tykkään Natesta, Serenasta, Vanessasta ja Danista. Tykkään periaattessa kaikista hahmoista, mutta pidän enemmän näistä joita kerroin. Koeviikolla katsoin aika monta jaksoa, ja taas on hyytynyt se katseleminen.. Voisi vaikka tänään illalla jatkaa.

Vasen alhaalta. Kynttilät, täydellinen hetki sytytellä kynttilöitä. Minä olen löytänyt yhden suomalaisen kynttilänmerkin, josta pidän. Tämä on Desico, ja myös se on käsityötä. Sitä arvostan suuresti, koska käsityö on hyvin tärkeä minulle. Minä haluaisin olla hyvä tekemään villasukkia, mutta siihen vaatii vaan vaivannäköä. Minulla on kori, jonka sain, joka kuului minun Anja-mummolleni. Hän teki paljon töitä, ja yksi työ on itse asiassa näkynyt täällä blogin puolella. Kaipaan häntä, ja tulen aina muistaa hänet. <3  

Oikea alhaalta. Daniel J. Tästä en aio selittää, koska kyllä te tiedätte jo. <3 En ole vieläkään ostanut sitä puseroa, josta olen puhunut. Joku päivä kokeilen tilata sen, koska olisi kiva saada joku joka muistuttaa häntä. Mutta sen voin sanoa että minä olen fanittanut jo vuoden, ja se tuntuu niin oudolta. Siis fanittaa tavallista brittiläistä poikaa, joka osaa laulaa hyvin.

Tässä oli tämän postaus, ja toivottavasti teitä rupesi kiinnostamaan tuotteet. Haluaisin tietää teidän lempisarjoja, joita voisin katsella Netflixiltä, jos teillä on. Mutta minä menen nyt, joten hyvää lauantai-iltaa teille kaikille.

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus! :)
    Voisitko tehä videopostauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Voinhan minä, mutta en ehkä huomenna tee sitä.

      Poista
  2. Kiva postaus ja noi kynsilakat näyttää tosi kivoilta :)


    http://girlswithapoodle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Meri! :) Eikö olekin ihania lakkoja?

      Poista
  3. Kiva postaus ja video ois tottakai kiva! :)
    Netflixistä kannattaa kattoo "valehtelevat viettelijät" ainakin. Mä katoin sitä kaikki tuotantokaudet jossain kahessa viikossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja minä kyllä teen jossain vaiheessa sen videon. Olenkin miettinyt että alkaisinko katsomaan sitä ohjelmaa, mutta ensin Gossip Girl.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)