27.10.2014

Sensationail Starter Kit

Hei, tänään ajattelin jakaa teille yhden ostoksista minkä tein kun olin siellä messuilla. Mutta ensin vähän tästä päivästä. Minä olin tänään koulussa. Oli ensin psykologiaa. Kahden hyppytunnin aikana kävin salilla, söin ja kääntelin yhtä ruotsin kappaletta. Sitten menin vielä yhdelle tunnille ja pääsin ennen 16.00 kotiin. Mutta nyt tähän ostokseen.
 
Tämä on siis Sensationail Starter Kit, eli aloituspakkaus. Tähän kuuluu kaksipuoleinen viila, värillinen geelilakka, pohja- ja päällyslakka, primer, geelipuhdistus (suoraan käännettynä), appelsiinipuutikku ja ledillä varustettu uuni. Minulla on kolme värilakkaa (vasemmalta oikealle) eli scarlet red, fuzzy navel ja smoky night.

Olen tähän mennessä oppinut jo monta juttua mitä pitää ottaa huomioon kun tekee tällä. Minua jäi askarruttamaan se että voiko UV-geelejä käyttää tällä uunilla, ja sain tänään vastauksen. Ei voi tehdä, koska nämä lakat kovettuu ledvalon avulla eikä UV-geelit välttämättä kovetu niin tehokkaasti. Niin minä ainakin ymmärsin. Mikä pettymys. Kannattaa olla aika tarkka mitkä laitetaan mihin, koska minulla jäi muutamia juttuja väliin niin huomasi myöhemmin että se auttaisi paljon jos tekisi ohjeen mukaan.

Näihin kynsiin liittyen vielä että opin sen että kannattaa mieluummin viilata geelit pois, vaikka se viekin aikaa. Minä olen kummitädin kautta kuullut, että asetoni voi vahingoittaa omaa kynttä ja ihoa. Kummitäti on kosmetologi, niin kyllä hän tietää miten rakenne- ja geelikynsiä tehdään. Olen seurannutkin muutaman kerran TET:ssä, miten hän hoitaa asiakkaiden kynsiä.

Olen katsellut internetin ihanaa ja suurtaa maailmaa, mitä kaikkea sieltä löytyy ja miten paljon ne kynsiin liittyvät asiat maksaa. Huhhuijjaa. Joskus olisi kiva saada oikein kunnot välineet, mutta ehkä ei ole vielä sen aika. Olen myös katsellut Youtubesta kaikenlaisia kynsivideoita, ja ihmetellyt niiden taitoa.

Tämä oli tältä kertaa, jos teitä jäi joku vaivaamaan, niin kysykää ihmeessä. Minä vastaan oman tietämyksen mukaan kysymyksiin. Hyvää yötä teille kaikille! 

4 kommenttia:

  1. Hei,
    Kuulostaa kivalta tuo. Muutenkin olen tykännyt blogistasi. Olisi kiva jos laittaisit kuvaa miten kynnet ovat onnistuneet kun teet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä laitan ensi postauksessa, koska unohdin laittaa tähän postaukseen sen. Kiitos kommentistasi! <3

      Poista
  2. Kestääkö nuo kynnet miten kauan, tai kuluuko ne itsestään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen pitäisi kestää kaksi viikkoa, ja minulla on ollut nyt viikon! Ja pysynyt aika samanlaisena, mutta ainut vaan että huomaa että alkaa pikku hiljaa rapistuu.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)