18.9.2014

Something text...

Heipparallaa kaikki ihanat lukijat! Minun piti leipoa tänään jotain hyvää, mutta se jäi tekemättä. Mutta anyway, minä tänään kävin kirjastossa ja minun mukaani lähti 5 kirjaa. Oi vitsi, olen ihan fiiliksissä syksystä ja ihanista ilmoista. Tänään varsinkin istahdin yhdelle penkille ja nautin vain auringosta enkä välittänyt että koski joka paikkaa. Kävelin kotiin kun pääsin yhdestä tapaamisesta ja olin poikki kun pääsin kotiin.
Tämä yläpuolella oleva kuvan piti tulla viime postaukseen, mutta se ei näköjään tullut sinne, joten tässä se on! Eli tuo on ihana asetelma. Olen itse laittanut ne siihen, ja tuo ei ole ollut kovin pitkään tuolla lailla.

Minulla ei ole mitään muuta ideoita viikonlopuksi kuin lukea ensi viikon koeviikkoon. Toivon että saisin luettua ja pääsisin kaikista kursseista läpi. Viikonloppuna tulee postaus, mutta en voi luvata milloin tulee. Olen tunnetusti huono pitämään lupauksia blogin puolella, hehe. Mutta nyt minä menen ja toivotan teille oikein ihanaa alkavaa viikonloppua! <3 Kiitos kun jaksoitte lukea tätä tekstiä. ;)

P.S. Olen miettinyt että jos alkaisi tekemään asupostauksia, koska minä olen viime aikoina ruvennut kiinnittämään enemmän huomiota mitä laitan päälle. Olen miettinyt hankkivani kolmijalan, mutta päätin kokeilla että pyydän äidiltä apua asujen kuvaamiseen. Niitä tulee lähitulevaisuudessa, ei ihan viikonloppuna, mutta kummiskin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)