1.9.2014

Shopping

Hei, tässä on tämän päivän postaus eli ostospostaus. Minä yritin tehdä videolla, mutta sitä ei nyt tule, joten ajattelin tehdä ihan perinteisesti eli kuvina ja tekstinä. Muuten sanon heti alkuun että se eilinen video, joka tuli eilen, niin ei onnistunut hyvin, koska minä hölmö en muistanut miten leikataan iMoviella. Kun selvitin sitä ja minulle selvisi miten se tehdään, se manauksen määrä joka se tuotti minulle. *faceplam* Okei, siirrytään tähän postaukseen, koska näitä on aika paljon.. 

Tässä on suunnilleen kaikki paitsi yksi kynsilakka Essieltä, mutta se näkyy myöhemmin. Tässä on siis Lemon Juice & Glycerine kaksi suihkusaippuaa, vartalovoidetta ja käsirasva. Anttilassa oli tarjous että osta kolme maksa 2, ja hintaa näille yhteensä tuli yli 20€. Huom! Muistakaa se kynsilakka.
Tässä on Humektan perusvoide, jota olen käyttänyt viime aikoina iltoina, mutta ostin lisää.
(apteekki 9,80€) Ostin Maybelline Baby Lips Hydrate (stockmann 4,20€), josta olen tykästynyt niin paljon että kohta loppuu. Ostin kesällä kaikki Baby Lipsit, koska halusin kun ei tarvii ostaa sitten, voi laittaa jotain huulirasvaa silloin kun haluaa. Tuo mustahopea purkki on IsaDora ripsiväri (Stockmann 14,90€) ja halusin kokeilla että toimiiko tämä minulle paremmin. Minä olen kokeillut aikaisemmin muita ripsivärejä, mutta ne on aina kutissut minun silmiäni jostain syystä. Minulla on todella herkkä silmät, joten annan tälle merkille mahdollisuuden. 
Minulla on kaksi kynsilakkaa, jotka ostin. Tuo vaaleanpunaisen ruskeaan taittuva väri on nimeltään Essie Eternal Opitimist (Kicks 12,15 alennuksessa). Tumma viininpunainen on nimeltään Essie A list (Anttila 14,90€). En voinut olla ostamatta koska halusin ostaa syksyisiä värejä ja minulla ei ollut monta syksyistä väriä. Rakastan kaikkia syksyisiä värejä.

 
 Tässä on Mangosta ostettu pusero, joka sopii todella hyvin esim. topin, neuleen tai farkkujen kanssa. Tämä on niin läpikuultava, ja siinä pitää olla toppi alla, ettei (öhöm) näy rintsikat.Minä rakastuin tähän melkein heti kun näin tämän. Olin kaupassa, ja mietin että haluan kotiuttaa jonkun vaatteen kotiin tästä kaupasta. (Mango 12.95€)

Tähänkin rakastuin koska tämä oli niin erilainen mitä minulla on ollut aikaisemmin. Tuo teksti ja nuo hihat, ah, halusin ottaa tämän mukaani. (Mango 9.95€)

Onko tässä mitään ihmeellistä sanottavaa? (S-market yht. 4,77€) Tuo tee on todella hyvää joten kannattaa kokeilla. Minä maistoin ensimmäisen kerran, kun ostin viime syksynä ja tykästyin siihen todella paljon. Kannattaa ylipäätään kokeilla Clipperin teitä, koska ne on hyviä. Ainakin mitä minä olen kokeillut, niin on ollut aika hyviä.

Tässä on vielä farkut H&M:stä, jotka oli nappiostos. Minä menin kauppaan sisään, katselin farkkuja ja katsoin koon. Menin sovituskoppiin ja huomasin että ne oli just täydelliset farkut. <3 Itse asiassa halusin ostaa farkut, koska minulla oli -20% (sain lukiolaiskalenterista), joten ajattelin hyödyntää sen.  

Tässä olikin minun tämän päivän ostospostaus, joten toivottavasti piditte tästä minun ostospostauksesta. Minä taisin sanoa jo että minulla on niin paljon ideoita mielessä, mutta en saa niitä jotenkin järjestykseen. Huvittavinta tässä on se että minä keksin idean ja laitan paperille, ja laitan sen paperin jonnekin, sitten minä en muista katsoa edes sitä. Hehe.. Minä yritän jotenkin saada aivoille järjestystä jonkun lehtiön avulla, että voisin kirjata kaikki ideat ja miettiä milloin toteuttaisin niitä. Mutta nyt minä lopettelen ennen kuin tästä tulee romaani. Hyvää maanantain päivää teille kaikille! <3
P.S. Tänään on ensimmäinen syyskuuta, siis elokuu on mennyt niin huisin kovaa.

2 kommenttia:

  1. Kivan sävyinen tuo Essien vaaleampi lakka! Se oli varmaan sama, mitä esittelit siinä videolla?
    - Iida

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookin? Se on just se mistä puhuin siellä videollakin. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)