16.9.2014

Life...

Viikonloppu meni nopeasti ohi, että en edes voinut kuvitella miten nopeasti se meni. Kiitos kummisedälleni ja hänen kumppanilleen, että tulivat kylään mökille! Kun ihana viikonloppu on takana, niin on kiva palata arkeen, vaikka se tuntuukin tylsältä ja tyhmältä. Viime aikoina olen joutunut tekemään rästihommia (flunssan takia) että ne ei jää enää vaivaamaan minua ja on vieläkin tekemättä rästihommia. Minä olen parantumassa siitä flunssasta, mutta edelleen on yskää ja nuhaa varsinkin on. 

Taisin viime viikolla ostaa itselleni henkareita, että voin laittaa puseroita kaappiin riippumaan. Olen ollut viimeisen kuukauden aikana aikamoinen fanaatikko vaatteiden suhteen, että löydän vaatteita alennuksella tai normaalihintaisina. Olen löytänyt ihania puseroita ja housuja. Olen löytänyt muutamia korujakin, tänään esim. löysin kaksi ihanaa sormusta ja yhden rannekorun. Mutta niistä vähän myöhemmin lisää toisessa postauksessa. 
 
Tajusin yksi päivä että minullahan on tuollainen punainen laatikko (ollut pitkään mun hyllykössä käyttämättä), johon voin laittaa siihen kaikkea ihonhoito- ja hiushoitotuotteita. Jos haluatte että teen erillisen postauksen, mitä tässä laatikossa on, niin laittakaa ihmeessä kommenttia. :)
 
Nämä housut on ihan upouudet ja ostin tänään Kappahlista. Olen todella tyytyväinen näihin housuihin, voisin itse asiassa laittaa kuvaa miltä se näyttää ettei ne olisi minun päälläni. Nämä on urheiluhousut, mutta ajattelin käyttää ihan kotihousuina myös. Näillä hintaa taisi olla 30€ paikkeilla, mutta sain siitä -25% alennuksen.

Ensi viikolla alkaa ensimmäisen jakson koeviikko, ja en malta odottaa että ne kokeet on ohi. Onhan ne kokeet aika raastavia, koska minä jännitän ihan sikana niissä. Kyllä mä luulen että pääsen läpi kaikista, miksen pääsisi? Oi, syyslomakin on aivan kohta. Minulla on vielä auki mitä minä teen silloin. Minun yksi kaveri lupasi miettiä että tuleeko hän tänne vai mitä hän tekee? Toivon syvästi, että hän pääsisi, koska me voidaan viettää aivan ihana tyttöjen viikko kahdestaan. Mutta nyt alan lopettelemaan ja menen syömään illallista. Iltaa jatkunee niin että minä menen illallisen jälkeen kylpyyn ja nautiskelen siellä. Naamiohetki ja ihanaa hellimistä minulle! <3 Hyvää illanjatkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)