21.9.2014

Life lately like crazy...

Hei kaikille teille ihanille lukijoille! Haluan puhua teille yhdestä asiasta, josta teidän on hyvä tietää. Puhutaan ensin perjantain shoppailuista, niin kävin keskustassa shoppailemassa ja hakemassa minun bussikortin (thank god, se oli siellä). Alla on muutama kuva minun ostoksistani, toinen on vähän epäselvä, mutta kyllä siitä ymmärtää mitä siinä on, jos kerron niistä. Toiseksi vika kuvassa on Oreot, jotka ostin Behnfordista, jossa näin minun yhden kaverin (olimme vähän aikaa kahdestaan, sitten hän piti mennä kotiin opiskelemaan ylioppilaskokeisiin). Vikassa kuvassa on minun tuoksu, vaikka se on aromaattinen tuoksu, mutta tykkään. On ostettu Kiehlistä, ja se tuoksuu aivan ihanalle, en malta odottaa että pääsen laittamaan. Kiehl's Patsuli ja raikas ruusu, tykkään siitä tuoksusta. <3 Toinen on Lushin kuuluisa Bubblegum huultenkuorinta, joka tuoksuu aivan ihanalle. Ajattelin ensimmäiseksi, että mitä järkeä ostaa päälle 10€ huultenkuorinnan, mutta päätin ostaa sen. Unohdin ottaa kuvan Lushin vaahtoa tuottavasta palasta, mutta se tuoksuu hyvälle. 

Nyt haluan puhua teille viime viikoista, koska koen että teidän tulisi tietää vähän asioista. Kolme vikaa viikkoa on ollut yhtä sellaista hullunmyllerrystä. Luulen että jos sanon toisella tavalla, niin ehkä ymmärrätte mitä haen. Tunnette että olette hyvin epävarmoja omasta itsestään ja haluaisitte vaan olla omassa rauhassa. Ja ettekä ole ihan oma itsenne, vaikka asiat on ihan muuten hyvin. Minusta on tuntunut näin, nyt ainakin vähän aikaa. Kaipaan vaan omaa rauhaa ja hoivaamista, koska nämä viikot on vaan vienyt minun voimat. Olihan kiva olla minun kummisedän ja hänen kumppaninsa kanssa, mutta siinä vaan unohti kaiken kun oli siinä hengessä mukana. Tällä hetkellä ei vaan tunnu siltä että olisin oma itseni, joten ajattelin että pidän muutaman viikon blogitaukoa. On koeviikkokin tulossa, niin ajattelin että se on hyvä paikka pitää taukoa. Sitten voin tulla tänne postailemaan teille, uusin voimin..  Postausten laatu minun mielestä ei ole mitään maailman parasta ollut viime aikoina, koska minun pää tuntuu olevan niin sekaisin. Joten ehkä tämä on ihan paikallaan... Kiitos teille, jotka on jaksanut lukea minun postauksia, minusta tuntuu että en ole kiittänyt teitä tarpeeksi! <3 Olette niin ihania, kiitos paljon! Minä toivon että teillä on ihana viikko tulossa! Olette rakkaita minulle. Nähdään seuraavassa postauksessa sitten.

P.S. Jos tunnen että kaksi viikkoa on liian pitkä tauko, niin tulen sitten kun on hyvä olo ja parempi olo. Minulla on edelleen nuhaa ja pientä yskää, mutta ei koske kurkkuun. Se on hyvä asia! 

Tämä neule on ihana! <3

Yksi niistä viidestä kirjasta jonka lainasin torstaina. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)