9.9.2014

Last two weeks...

Hei, halusin tulla jupailemaan teille kahdesta viime viikosta. Tämä kollaasi kiteyttää kaiken tämän. En kerro kaikkia mitä oon tehnyt, mutta kerron ne mitä muistan parhaiten. Olen ollut on-off-kipeänä, mutta nyt olen kipeänä. (Luulin parantuneeni, mutta se osoittautui vääräksi.) Viime postauksessa mainitsin siitä, joten en enää mainitse siitä. Kaksi viikko sitten kävin viikonloppuna shoppailemassa yksin, koska halusin piristää omaa itseään.  Kävin kiinalaisessa ravintolassa syömässä ja tykkäsin todella paljon ruuasta. <3

Kävin silloin Stockmannilla ja halusin kokeilla IsaDoran ripsiväriä. Tein postauksen niistä asioista mitä ostin, jonka löydät tästä. En osaa ihan vielä sanoa IsaDoran ripsiväristä, koska käytin kerran. Olen miettinyt ja miettinyt, että ostaisinko IsaDoran luomiväripaletin, mutta tulin siihen tulokseen että ostan sen myöhemmin tai jätän sen kokonaan ostamatta. Haluaisin kokeilla, että onko ne sitä mitä ne lupaa. Kun joku varmaan muistaa sen 50 faktan postauksen, jossa mainitsin silmieni herkkyydestä, niin löysin IsaDoran. Haluaisin kokeilla myös meikkivoidetta, koska haluan kokeilla ja nähdä että toimiiko se minun ihollani.

Anyway, tästä tulee kyllä niin pitkä selostus, mutta hei, minä tykkään kirjoittaa ja kirjoittaa, vaikka se ei ole aina niin mukavaa. Mutta olen katsellut Youtubea, ja olen katsellut monen minun lemppari-ihmisten videoita. Olen tykästynyt minun ostamiini Essien Eternal Optimistiin ja A-listiin, ne on vaan niin täydelliset minulle. Tänään kävin ostamassa itselleni melatoniinia, Strepsilsejä, nenäliinoja, teetä, hunajaa ja kurkkupastilleja. Nämä tulee/tuli tänään käyttöön.


Mutta hei, minä alan nyt lopettelemaan, ja haluaisin tietää mitä te haluaisitte nähdä tulevilla postauksilla. Ehdotuksia voi heittää tuonne kommenttiboksiin. Minulla on kyllä ideoita, mutta haluaisin saada lisää ideoita teiltä. Nyt teillä olisi mahdollisuus kertoa minulle. Olisin niin kiitollinen jos kommetoisitte sinne! :) Sanon heipat, ja hyvää yötä teille!

P.S. Pahoittelen sekavaisuutta, mutta mun pää on sekaisin, niin tässä on se lopputulos.. :/

2 kommenttia:

  1. Voisit tehä postauksen vaikka sun ruokatottumuksista tai sit jostain sun lempireseptistä

    VastaaPoista
  2. Tuossa on hyvä idea, jonka voisin toteuttaa! Kiitos paljon sinulle ehdotuksesta! :-)

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)