7.9.2014

Kipeä

Täällä virustaudissa oleva väsynyt tytteliini kirjoittelee... Halusin vaan tulla sanomaan että mä oon hengissä, vaikka virustauti on valloittanut meikäläisen. Luulin päässeeni siitä kurkkukivusta joka minulla oli viime viikolla, mutta noup. Keskiviikko-iltana minulla oli törkeän kipeän tuntuinen kurkku, ja seuraavana päivänä jäin kotiin, thank god, että jäin. Torstaina olisi ollut liikuntapäivä Suomenlinnassa, joten oli viisasta jäädä kotiin. Olen perjantaista asti (olin kyllä koulussa perjantaina) ollut kotona ja levännyt.. Tämä virus tuntuu mylläävän minun kropassa aika ärhäkkäästi, joten tällä hetkellä yskin ja yskin. :( Olen sen takia juonut Finrexiä tai teetä. Niistänyt, ah god, että nenäliinat on keksitty. Ja laittanut minun ylähuuleen tuota huulirasvaa, koska se on turvonneen näköinen. Kuin olisi laitettu just botoxia naamaan. :/ Hehe.. Ei tässä mitään muuta, joten hyvää illanjatkoa teille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)