11.9.2014

Book review - Lauren Conrad L.A.Candy

Tänään ajattelin puhua tämän vuoden kesän luetusta kirjasta, josta haluan tehdä pienen arvostelun. Ennen kuin hyppään tuon kirjan kimppuun, niin haluaisin pahoitella kahdesta edellisestä postauksesta, koska ne oli niin järkyttävän oloisia postauksia. Olin niin pää täynnä räkää, niin minun aivoni eivät tahtoneet tehdä minun kanssaan yhteistyötä, joten niistä tuli sellaisia mitä tuli. Olen edelleenkin flunssassa ja toivon että ei tarvitse maanantaina mennä lääkäriin. Tänään otin päiväunet, koska viime yönä nukuin aika surkeasti. Ensi yönä toivon mukaan saan paremmin unta ja huomenna olisi jo paljon parempi olo. :) Mutta nyt hypätään tähän kirjaan... 

Viime kesänä (tämän vuoden kesällä) luin Lauren Conradin L.A. Candy, joka käsittelee kahden nuoren naisen elämää ja siitä miten heidän elämä muuttuu kun heidän elämää ruvetaan kuvaamaan. Tämä muistuttaa hyvin paljon minun mielestä The Hillsiä tai The Cityä, joita minä ylä-asteella katselin aika paljon. Tämä on hömppäkirja, joka sopii nuorille tytöille tai nuorille aikuisille. Minä pidin tästä kirjasta todella paljon, että halusin lukea ne kaksi vikaa kirjaa. (Minua jäi niin harmittaa kun en ostanut niitä silloin kun ne oli vielä siellä kirpputorilla.) Minä rakastan todella paljon missä tapahtuu vaikka draamaa ja siihen liittyviä asioita. Jos minulta kysyttäisiin mikä on minun numeroarvio 1-5, niin antaisin täydet 5 pistettä. Ei minulla ole siitä muuta sanottavaa, että se vei minut aina siihen omaan maailmaan mikä siinä kirjassa on. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka vähänkin tykkää jostain tyttömäisestä ja draamasta, niin tässä se on. That's your book, girl! ;) 


Tässä oli tämän päivän postaus, ja seuraava postaus tulee tiistaina, toivon mukaan. Viikonloppuna aion viettää aikaa minun kummisedän ja hänen kumppaninsa kanssa mökillä. Oi vitsi, siellä on varmaan niin kaunista, että minä haluaisin jäädä sinne viikoksi.. :) Kirjoihin liittyen, onko teillä mitään hyviä kirja-ehdotuksia, niin jos on niin laittakaa minulle kommenttiboksiin kirjan nimi ja kirjailijan nimi, niin laitan korvan taakse. Nyt minä lähden ja menen kohta kylpyyn lillumaan. <3 

P.S. Olen päättänyt käyttää erilaisia tuotteita, mitä minulla on tuolla kaapeissa, ja aion tehdä teille sitten lokakuun puolella loppuneet tuotteiden esittelyä ja kerron, että ostanko uuden vai jätänkö ostamatta. Joten olkaa tarkkana. ;) 


2 kommenttia:

  1. Äh, pakko varmaan ahmia itsekin tämä sama kirja. Ihan vaan mielenkiinnosta tämän tekstin jälkeen :D

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)