2.9.2014

August Favourites

Minulla oli tänään vaikeuksia keksiä mitään aihetta, kunnes tajusin että minähän voisin tehdä teille kuukauden suosikit. Tietääkseni minä en ole tehnyt näitä aiemmin, joten tämä on minun ensimmäinen kuukauden suosikki postaus. Sanon että elokuu on mennyt todella kovaa vauhtia, siis koulut alkoi ja kesäloma oli ihan paikallaan, mutta olisin halunnut tietty jäädä vielä kahdeksi viikoksi lomalle. Pitemmittä puheitta menkäämme näihin suosikkeihin..


1. ja 2. Nämä on ollut viime kuussa aikamoisessa käytössä niin että alkaa kohta loppua. (Olen ehtinyt ostaa uudet tuotteet.) Ensimmäinen on Garnierin kasvovesi. Sanon että se on todella hyvä perustuote minulle, hinta-laatusuhde hyvä ja tuoksu on miellyttävä. Käytän tätä pelkästään T-alueella. Toinen on Rainbow kasvovesi. Tämäkin on hyvä tuote minulle ja edullinen vaihtoehto, suosittelen. Tämä tuoksuu todella miedolle ja poistaa hyvin loputkin liat. Tätä käytän muualla kasvoilla.

3. Pirkan silmänympärysvoide. Tämä on todella hyvä tuote, koska kestää kauan että se loppuu. Jos sinulla on todella herkkä silmänympärysiho kuin minulla, niin suosittelen todella lämpimästi tätä tuotetta. Hintakaan ei ole paha, vaan 3-4€, joten kannattaa ostaa.

4. The Body Shopin vartalovoiteet, näistä en voi sanoa että vau. Kosteuttaa todella hyvin ihoa ja tekee ihosta todella ihanan tuntuisen. Olen käyttänyt enemmän käsiin kuin vartaloon. <3 

5. Maybelline Baby Lips. Minulla on ollut aina haaveena ostaa nämä kaikki huulirasvat, koska olen kuullut ja katsonut kuinka ulkomaiset youtubettajat hehkuttavat niitä. Minä yhdyn heidän mielipiteeseen, että nämä on todella hyviä. En ole ehtinyt kokeilla kaikkia vielä, mutta voin sanoa sen mitä olen kokeillut, ne on ollut todella uskomattomia. Nämä kaksi, Hydrate ja Menthol, ovat olleet minun lempihuulirasvoja elokuun aikana. <3 

6. Essie kynsilakka. Tämä on ollut minun heinäkuun/elokuun suosikki, kun ostin tämän niin rakastuin heti. Lakkasin tällä lakalla joka kerran, kun poistin vanhat lakat pois. Tämä on nimeltään cute as a button. Tämä on todella piristävä väri ja tekee minut todella hyvälle mielelle. Kun tulee kevät, niin aion lakata tällä lakalla kynnet, se on ihan varma juttu.

7. Aussie hiussuihke. Tämä on niin hyväa, kun olen kuivannut ja haluan hiuksiin antaa hoitavaa suihketta niin tämä on ajanut sen asian. Katsokaa 8. ja 10. kohtaa, koska näistä kolmesta tuotteesta on tullut aivan uskomaton kombinaatio minulle.

8. Schwarzkop hiusöljy. Minulla meni aikaa ymmärtämään miten tämä tuote toimii. Minulla välähti kun sain hiuskuivaimen, että voisin laittaa latvoihin. Olen tehnyt viime viikkoina sillä lailla, niin minun hiuksista tulee todella pehmeät.

9. Humektan perusvoide. Tämä on lyöttäytynyt minun päähäni, koska se on todella hyvä tuote minulle. Minä käytän illalla kasvojen hoidossa. Tätä saa apteekeista, ja voin suositella niille joilla on sekaiho, koska se ei ole öljyinen ollenkaan. Tuote on pelastanut minut ainakin siitä akneesta, ja tulen aina käyttämään tätä. Ihan aina. 

10. Tresemme lämpösuojasuihke. Olen aina suihkuttanut tätä kun kuivaan omia hiuksiani, ja voin sanoa että näistä hiuksista tulee todella ihanan oloiset. Minä olen tykännyt käyttää tuota hiusöljyä sen jälkeen kun olen suihkuttanut tätä lämpösuojaa.

Tässä oli tämän päivän postaus, ja näitä postauksia tulee aika tiheästi, mutta olen saanut jonkun vauhdin päälle. Viime syksynäkin minä tein aika tiheästi näitä postauksia, ja tänäkin syksynä näitä tulee enemmän. Luulen että olen niin innoissani tulevasta syksystä, että se antaa minulle uutta energiaa. Minulla on perjantaina matikan välikoe, niin haluan panostaa. Perjantaina me mennään mökille, ah, ihanaa! Me nähdään seuraavassa postauksessa, joka tulee joskus. Haluan toivottaa teille oikein hyvää yötä, ja hyvää huomista päivää! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)