31.8.2014

Video :)


 
 Hei, tässä olisi pienoinen höpöttelyvideo, koska viime kerrasta on aikaa kun on tullut videota. Pahoittelen minun jäätäväisyyttä, minun turhaa höpinää jne. Mutta hei toivottavasti piditte! Mun alkukuva on kyllä maailman paras, hehe, miks ne ottaa just tuollaisia alkukuvia?
Seuraava postaus tulee huomenna aamulla tai tiistaina illalla, en tiedä kumpi on hyvä ratkaisu. Puhun siitäkin tuolla videolla.

P.S. Mä vilkutan lopussa aika moneen kertaa ja mä viivästytin videota. Hehe... :D 

2 kommenttia:

  1. Tee joskus aamu- tai iltarutiinit video :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin yrittää tehdä sellaista, mutta en voi luvata että onnistuuko se? :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)