2.8.2014

Skin care - Summer edition

Halusin näyttää teille pitkästä aikaan minun ihonhoitotuotteet joita käytän. Näin kesällä olen todella laiska ihminen, että en jaksa aamuisin puhdistaa vaan vastapainoksi illalla puhdistan ja pidän itselleni pienen hemmotteluhetken silloin. 

Mutta ensin kerron mun ihostani ja miten se on voinut sen aknekuurin jälkeen. Minulla on herkkä ja sekaiho. Olen kokeillut kaikenmerkkisiä tuotteita ja mikään ei ole auttanut kunnolla. Olen pari kertaa ottanut aknekuurin ja tämä toinen oli varmaan pahin mitä olin kokenut syksyltä talveen asti. Minun ihoni kuivasi todella paljon ja sattui nenänpieliin, mutta kun se kuuri on ohi, niin iho on ollut paljon paremmassa kunnossa, ainakin omasta mielestäni. Enkä aio ikinä koskea E-pillereihin(ihotautilääkäri suositteli, jos se ei lähde kokonaan), koska koen että se ei ole mun juttu. Nyt mä olen oppinut tuon kuurin aikana että kyllä nämä finnit ja mustapäät kuuluu nuoruuteen, joten ei kannata stressata liikaa. Tässä on tuotteita mitä olen käyttänyt viime aikoina vähemmän tai enemmän "ahkerammin".. :D 

Vasen: Garnierin Puhdistusemulsio, joka on hyvä, mutta ainut pieni huono puoli on se että se tekee tahmaisen tunteen käsiini. Oikea: Rainbow Face Care Puhdistusemulsio, joka on todella halpa ja voisin ostaa lisää. Näillä olen puhdistanut ihoani ja voin sanoa että puhdistusemulsio on minun lempparipuhdistusaine.

Oikealta vasemmalle: Garnier Vitalizing Toner kasvovesi, Rainbow Face Care Kasvovesi ja Garnier Soothing Toner. Olen pääsääntöisesti käyttänyt näitä kahta oikealla olevaa tuotetta ja olen tykännyt niistä. Tuo vasemmalla oleva on ostettu valmiiksi kun tuo Rainbowin kasvovesi loppuu. Tykkään noiden kasvovesien tuoksua. Hinta-laatusuhde on todella hyvä kummassakin.

Olen käyttänyt kesällä kumpaakin, mutta Kiehl'sin silmänympärysvoide on paksumpaa, joten käytän sitä illalla. Pirkan silmänympärysvoide on myöskin aika hyvä, ja se on paljon halvempi kuin Kiehl'sin. Syksyllä Kiehl'sin silmäympärysvoide tulee kovaan käyttöön ja uskon että se kestää pitkän aikaa. Pirkan silmänympärysvoide on kevyempää ja ei tuoksu ollenkaan.

Olen käyttänyt Humektania aknekuurin jälkeenkin ja se on vaan lyöttäytynyt minun pääkoppaan. Se on vaan mulle luottotuote... Minä sain Kiehl'sistä pienen purkin naamaan tarkoitettua voidetta, jota laitan minun poskiin. Minulla kuivaa posket ja minun on pakko laittaa siihen voidetta ettei se kuivu liikaa. Ei tarvitse todellakaan isoa määrää laittaa poskiin. 

Tämän päivän postaus oli tässä ja huomenna mä lähden mökille bussilla takaisin. Kamera ja tietokone jää tänne kotiin. Mutta ette jää ilman postauksia, koska teen iPadillani, joka on tällä hetkellä mökillä. En jaksa ruveta raahaamaan tavaroita edestakaisin, koska se ei ole hyvä idea. Ensi viikolla on yksi tapaaminen, jota jännitän mutta odotan innolla sitä tapaamista. Nyt minä menen ja toivotan teille ihanaa lauantaita kaikille! <3

P.S. Kuvat on otettu mökiltä.

2 kommenttia:

  1. En tiedä miksi ajattelet et pillerit ei ole sun juttu mutta ajattelin vaan sanoa että jos pelkäät niissä kaikkia ihme sivuvaikutuksia joista kaikki höpöttää niin ei kannata uskoa! Mulla on ollut pillerit kohta 2 vuotta ja ikinä ei ole ollut mitään ongelmaa fyysisesti tai psyykkisesti niinkun ei suurimmalla osalla ole :) mutta oot myös oikeassa että tollaset iho-ongelmat kuuluu tähän ikään ja on tiettyyn pisteeseen asti normaaleja. Pääasia että pitää itsestä huolta :) hyviä aiheita sulla!

    VastaaPoista
  2. Nyt mä huomasin mitä mä kirjoitin hullusti. En lukenut postausta kunnolla läpi, joten sinne jäi ne mitä kirjoitin. Mmmm.. Kiitos sinulle tästä kommentista!

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)