19.8.2014

School is my life + new things

Hallelujaa, nyt on aikaa postailla teille! Vähäisen ajan takia en ole (pystynyt tai) jaksanut postailla, koska olen tehnyt viime viikon aikana monia asioita. 

1. Ollut koulussa, of course. Se on minun velvollisuuteni, että käyn koulussa. 
2. Ostanut koulujuttuja, niin kuin viime postauksesta huomasittekin. Jos teiltä jäi se lukematta, niin se on tässä.
3. Olen ollut mökillä viime viikonloppuna ja se oli minulle erittäin rentouttavaa! :) 
4. Tehnyt läksyjä, lukenut sanoja, tehnyt muistiinpanoja.. Ah, ette tiedä miten ihanaa on saada ne valmiiksi ja sitten voi olla ylpeä itsestään. Sen jälkeen voin olla omassa rauhassa.
5. Yrittänyt saada rytmiä elämään ja tuntuu että olen saanut rytmiä.
6. Käynyt salilla. 

Minun sekava peilipöytä :D
Tänään minä sain (ostettu omilla rahoilla) ihanan visakoivukaapin, joka tulee minun huoneeseeni. Ajattelin että muutan tämän huoneen järjestystä ja saatan sisustaa joillain tavaroilla (itsetehdyillä tai ostetuilla tavaroilla). Kerron siitä kaapista enemmän myöhemmin, mutta sanon teille että se on niin uniikki ja on todella sopiva. Se tulee minun huoneeseeni torstaina ja olen aika innoissani. Pitäisi alkaa siivota ja miettiä mihin se tulisi, koska jos huoneeni järjestys muuttuu niin se saa muuttua joko radikaalisesti tai ei. 



Tässä on muutama ostos, joista osoittautui todella hyväksi ostokseksi. Minulla oli punaiset farkut, mutta ikävä kyllä ne hajosi haarojen kohdalta. Joten mietin että pitäisi ostaa uudet, mutta en ole saanut ostettua ihan kaupasta. Nyt sain aika hyvään hintaan hyvänlaatuiset farkut, ja nämä on ostettu kirpputorilta. (Jos te ette ole tienneet sitä että minä rakastan kirpputoreja todella paljon, koska sieltä saattaa löytää niin uniikkeja tuotteita mitä et välttämättä löydä kaupasta.)


  Tämä toinen ostos oli säästöpossu, joka oli niin suloinen että piti/halusin ostaa sen. Minulla on lasipurkki "säästöpossuna", ja kun saan sen täyteen niin rupean laittamaan tähän säästöpossuun, joka sanoo että: "Nyt Jenny näpit irti minusta, et saa niitä ennen kuin olet täyttänyt tämän". ;) Sen ilme on kyllä aika pelokas... (Hinta 3€)

 Mun huone on tällä hetkellä kuin tsunamin jäljiltä.. Ihan oikeesti, meinaan sitä. Sen takia en halua kuvata huoneestani yleiskuvia, mutta sitten kun muutan järjestystä niin silloin on pakko näyttää että tälläinen tää on. Mutta hei, ei kukaan ole täydellinen ihminen... Voisin lopetella ja ruveta vähän miettimään tai siivoamaan minun huonetta.. Seuraavasta postauksesta en tiedä milloin tulee, mutta se tulee sitten kun on enemmän aikaa. :)

P.S. Sitten kun olen saanut kaapin ja järjestettyä tavarat, niin teen postauksia. Haluatteko te nähdä vaikkapa itsetehtyjä juttuja, jos niitä tulee tai mitä minä olen ostanut tänne huoneeseeni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)