26.8.2014

My life

Nyt on sekaisin matikan kahden muuttujan epäyhtälöistä. Ajattelin tulla kirjoittelemaan teille pientä postausta, koska teki mieli vaan unohtaa matikan ja käyttää aikaa blogiin. Koulujuttuja piisaa, mutta en halua ruveta kertoilemaan teille mun ihania koulujuttuja, joten säästän teidät siltä. 
Halusin sanoa että syksy alkaa olemaan ihan ovella ja oi vitsi minä kaipaan värejä! Siis syysvärit ja ne raikkaat ilmat.. Ah... <3 
Muuten unohdin sanoa että minä olen menossa kummitädin perheen kanssa melomaan ensi viikonloppuna. Iiiiikkkk, melomaan, siitä on aikaa kun olen viimeksi melonut. Olen melonut silloin kun olin veljen kanssa ohjeistetulla tunnilla Pajulahdessa Nastolassa. Se oli kivaa muistaakseni, joten en malta odottaa että pääsee ihanan seuran kanssa melomaan. :) 
 
 Eilen laitoin Instagramiin tämän kuvan. Jos teitä kiinnostaa, niin minun Instagram on @jennyliini

I'm in fall the love this guy! <3 En voi olla niin onnellinen kun kuuntelen hänen ääntä, vaikka se ei olisikaan ihmeellinen. Ah.. Viime vuoden syksynä fanitin häntä, tuntuu että se alkaa taas.

Tässä on minun tämän päivän asu, ja olen tässä asussa tykästynyt kaikkiin, mitä minulla on päällä. Pöllökoru koristaa tämän asun, ah, se oli minun paras ostos viime kesältä. (Se oli se sama päivä kun olin siellä tapaamisessa, ja siitäkin on aikaa. Voin sanoa, se oli maailman paras päivä kun oli se tapaaminen. <3)

Tänään olin kirjastossa opiskelemassa ennen kuin menin salille(sali oli kiinni kun olin kirjastossa).

Tässä oli tämän postaus, tämä oli lyhyt, joten sanon teille heipat! 
 P.S. Minulla on ollut aina mielessä ostaa Daniel J:n hupparin enkä ole vielä ostanut sitä. Käytän sitä sitten kotona, se on kotihuppari. <3 Voin aina miettiä häntä kun hän on siellä Lontoossa ja minä täällä. Hehe.. ;) Haluaisin kovasti tavata hänet, mutta se ei ole mahdollista ainakaan tällä hetkellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)