1.8.2014

Last days - part 2

Minusta ei ole kuulunut viikkoon, koska kännykän nettipaketin ylittymisen (just vaihdettiin uuteen pakettiin) takia en pystynyt tekemään postauksia mökillä. Nyt on selvitty eilisestä ihanasta reissusta kummitädin ja äidin seurassa Linnanmäellä. Siitä tulee sitten myöhemmin postaus, ei välttämättä huomenna. Mutta nyt viime aikaisiin tapahtumiin...


1. Lakkasin yhtenä päivänä kynnet, ja mä oon rakastunut tähän väriin! Se on Essieltä ja väri on nimeltään cute as a button // 2. Odoteltiin äidin Hämeenkosken Salen edessä kun isä kävi kaupassa. // 3. Demiä lueskelin kun söin välipalaa. // 4. Lahden Kärkkäisen kynsilakanpoistoaineiden valikoima. :D // 5. Vääksyssä oleva museo oli aika hieno. :) // 6. Mökillä oli hieno usva ja mä tykkään katsella usvia. 


1. Lueskelin yksi päivä 8 kappaletta Agatha Christien kirjan, jonka lainasin Lammin kirjastosta. // 2. Tuloiselan marjatilalta ostetut nekut. On muuten aikas hyviä. <3 // 3. Ukkosilma oli tulossa. :( // 4. Oli hirveä nälkä, kun tultiin just salilta pois. Se oli ihanaa saada vatsa täyteen ruokaa. // 5. Ostin Lammin kirppikseltä kymmenen lehteä 1 € siis eurolla!!! Ihan hullua... Ja ostin myös aivojumppaan liittyvän kirjan joka on mielenkiintoinen. Kirppareilta löytää todella halvalla lehtiä, ainakin minä olen löytänyt. // 6. Tuorepuuro, jonka päällä on itsepoimittuja vadelmia ja mustikoita. Äiti keräsi niitä. <3


1. Otin yksi päivä aurinkoa, joka minulta aika on harvinaista, koska en ota aurinkoa ikinä. // 2. Salitreenin jälkeen on todella hyvä olo!!! <3 Minua motivoi kun isä ja äitikin on mukana. Isä ohjeistaa ja kertoo miten joku liike pitäisi tehdä. Kyllä sen huomaa että ei osaa vieläkään tekniikoita kunnolla. Syksyllä on hyvä jatkaa salitreenaamista. // 3. Oikeesti mä haluan tuon salaatin ja heti! Ja se pestoleipä, ah, miten hyvää se oli!! // 4. Minä ja veli tehtiin tuo portaat että pääsee lauteille, koska isälläni on polvi kipeä. Edellinen oli todella hutera ja nitisi. Siinä samalla isä ja veli teki tuon tason mihin voi laittaa shampoot jne. // 5. Mikä voi olla parempaa kuin istua ulkona ja lukea lehteä auringon laskiessa hitaasti... <3 // 6. Auringoa ottaessani söin vähän Merkkareita... ;)

Huomenna tulee yksi postaus ja sen jälkeen ei tule enempää kuin vasta varmaan ensi viikonloppuna. Voi tulla jotain ajastettuja postauksia, mutta katsotaan. Minä jään nyt hengailemaan koneeni kanssa ja katselen yhtä sarjaa, josta pidän! Hyvää viikonloppua kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)