24.8.2014

Kaappi

Tänään aion puhua siitä mistä puhuin tiistaina, kun että ostin visakoivukaapin! Tadaa... Tästä voisin sanoa sen että tämä on niin uniikkikaappi, koska tämä on 30-luvun kaappi ja tämä kestää vielä  Minulla on todella vanha kaappi, mutta tämä on niin ihana kaappi. Tässä on muutamia kuvia eri kuvakulmista. Minä ostin Tattarisuolta Kalusteneuvoksesta vanhain tavarain kaupasta, josta sain alennuksella tämän kaapin. Tämä kauppa oli muuttamassa Helsingin keskustaan, Toiseen Linjaan muistaakseni, niin sen takia kaikki tuotteet oli alennuksella. (Oikea hinta oli 1200€, mutta oli 30% alennus, niin 840€ oli se loppuhinta) Äiti lupasi maksaa osan takaisin minulle. Minä olen ylpeä tästä ostoksesta. Jos olisin ostanut Ikeasta, niin olisin joutunut maksaa enemmän kuin 1000€, joten olen aika tyytyväinen tähän ostokseen. Myyjä sanoi minulle että jos kyllästyn tähän kaappiin, niin saan hyvään hintaan myytyä. En usko että kyllästyn, koska tämä on todellakin ihana, vaikka onkin massiivinen kaappi. 

P.S. Eilen illalla minä näin Danielin uuden coverin, niin olin ihan sulaa vahaa.. <3 Oi, miten suloinen hän oli. 

Minä kuvaamassa kaappia... ;)


Tuo valkoinen osa on luuta, niin ainakin myyjä sanoi. Mutta katsokaa miten tuo vasemman puoleinen avainreikä on tehty. <3



Vetolaatikko, ja nuppi.

2 kommenttia:

  1. Tuo on kyllä tosi kivan näkönen ja ihan sun tyylinen! Jokos oot saanut kaikki vaatteet ja tavarat järjesteltyä tuonne? ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Talvikki! Juu, olen saanut jo laitettuakin vaatteet sinne! Voisi alkaa ostella uusia vaatteita... ;)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)