11.8.2014

Back to school :)

Tänään alkoi minun ensimmäinen koulupäivä, joka ei ollut kovin paha mitä oletin. Aamulla heräsin kellon pärinään, ja nousin sängystä normaalisti. Menin pesemään hampaita, ja sen jälkeen aloin tekee aamupalaa. Huomaan että keittiössä oli neljä ampiaista (mä pelkään niin paljon ampiaisia), ja menin sanomaan äidilleni, joka tappoi kaikki ne... Äiti sanoi että ne oli kuhnureita, jotka kuolisi kyllä kummiskin. Laitettiin keittiön ikkunan kiinni, ja sitten pystyin jatkamaan aamupalan laittoa. Minä tein mikropuuroa, johon laitoin joukkoon banaania ja fariinisokeria.. Ah, se oli todella hyvää. Olen aikaisemminkin syönyt, joten halusin tehdä sitä. Eilen illalla ajattelin mennä pyörällä kouluun, mutta tajusin aamulla että "Hei, tuollahan sataa!". En halunnut kastua, joten menin bussilla ja kerkesin kouluun. Mentiin saliin ja sen jälkeen kotiluokkiin, jossa ryhmänohjaaja tiedotti meille muutamista jutuista. Ohjaaja sanoi että muutamilla opiskelijoilla oli hassusti kurssit ja olin yksi niistä, mutta kaikki on nyt kunnossa. Sitten sai mennä syömään ja sen jälkeen pääsi kotiin. Oli kiva nähdä tuttuja naamoja ja jutellakin niiden kanssa!

Kävin ostamassa nämä tuotteet (näkyy alla olevissa kuvissa), kerron vähän mistä ostin ja minkä hintaisia ne on. Kävin myös kirjastossa lainaamassa muutaman kirjankin. Siirrytään näihin ostoksiin, yhteen mun tänään tuunattuun vihkoon ja kirjastokirjoihin.

 Päällimmäinen kirja on Agatha Christie - Sininen juna, jota olen lukenut mökillä. En uskaltanut tuoda kotiin, koska pelkäsin että se jää tänne ja ei pääse enää ikinä Lammin kirjastoon. Joten se on mökillä odottamassa. Voin jatkaa täällä kotona sitä lukemista ja olen ylpeä kun olen lukemassa. // Alla on Maggie Stiefvater -Väristys, josta kuulin yhdeltä amerikkalaiselta Youtubettajalta. Hän tykkäsi siitä todella paljon ja mainosti sitä, mutta silloin ei ollut vielä suomeksi kirjoitettu. Minä lainasin kerran, mutta en saanut aloitettua. Nyt voisin yrittää aloittaa.

Pakollinen ostos... Matematiikan kirja, joka maksoi 11,10 € - Suomalainen

Halusin ostaa Cosmopolitanin, koska olen tykästynyt siihen. Olen kesän aikana lukenut aika monta kirpputoreilta ostettuja Cosmoja ja muita lehtiä. Mun kaveri ostaa (mun mielestä aina) Seppälästä, koska se hinta on halvempi kuin K-Citymarketin hinta. Seppälä 3,90 €

Ostin vihkoja, koska en voi tietää että loppuuko joku vihko kesken tai voin ottaa uuden vihkon. Päällimmäinen 1,95 € ja alimmaiset taisi olla 2,49 € Suomalaisesta.

Kumit 1,95 € neljä kappaletta, liimoja 3,49 €(?) kolme kappaletta ja Stabilon huopakynät 19,95 €. Minä tuunasin yhteiskuntaopin vihon, josta tuli todella ihana. Takakansi on vielä tekemättä, mutta aion tehdä sen vaikka tänään tai huomenna. Nyt minä lopettelen, koska tekstiä on ihan jo tarpeeksi. Haluaisin tietää miten teidän koulut tai työt alkoi, ja kertokaa ihmeessä kommentteihin teidän tuntemuksia. 

P.S. Mä voisin postailla vaikkapa 2-3 kertaa viikossa, mutta en voi luvata sitä teille (aikaisemmat kokemukset kummittelee edelleen mieltä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)