19.7.2014

Yesterday

Tänään tulisi lyhyehkö postaus, mitä eilen illalla tein. Minä halusin mennä pyöräilemään ympäri Helsinkiä, koska sain inspiraation FunForLouis:ilta ja MrBenBrown:ilta. Louis lähti yhdessä videossa pyöräilemään myöhään illalla kavereiden kanssa ympäri Lontoota. Beniltä sain lisää potkua siihen ajatukseen. Säät suosi todella hyvin minua, joten lähdin pyöräilemään omasta halustani.

1. Minä Hartwallin Areenan edessä. Tässä matkaa oli kertynyt jo yli 10 kilometriä. // 2. Yle.

  1. Olympiastadionin torni // 2. Kiasma

 1. Eduskuntatalo // 2. Upea pyöräni ja uskollinenkin.. ;) // 3. Kävelin Espalla ja ostin sieltä Mövenpickin sorbettia. Oli hyvää sorbettia <3 // Kävin Tuomionkirkon sisällä, koska viime kerrasta oli todella pitkä aika. Oli todella hiljaista, ja olisin halunnut laittaa kynttilän palamaan, mutta ei ollut tasarahaa.

Minä pyöräilin eilen yhteensä 33 kilometriä, jota itse en olisi uskonut jaksavani pyöräillä. Oli todella hienoa pyöräillä illalla siellä keskustassa, koska näki vielä ihmisiä ja oli baareja auki. Ihmiset istuskeli baarien terassilla ja nautti ihanasta illasta. Kun pääsin kotiin, niin minä olin poikki ja koski oikeaan jalkaan. Minulla on vieläkin oikeassa jalassa kipuja, mutta se menee ihan varmasti ohi. Huomenna me palataan takaisin mökille. :) Minä jatkan lauantai-päivää, ja toivotan teille ihanaa lauantaita. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)