20.7.2014

Lately Favorites

Tänään ajattelin laittaa minun viimeaikaisia suosikkeja, jotka on ostettu hyvin eri aikaa viime aikoina. Nyt on pakko sanoa, että äsken oli todella pelottava hetki, kun ukkonen jyrisi ja salamoi. Hyi, pelottavaa.. Nyt näyttää siltä että vaara on ohi, mutta nyt näihin suosikkeihin... 
 
Tämä on ostettu kuukausi sitten Itäkeskuksen Stockmannilta, ja olen rakastunut tähän tuotteeseen, vaikka käytän sitä silloin kun tulen suihkusta tai voin käyttää myöhemminkin.

+ Tuoksu 
+ Hieno pakkaus
+ Riittoisaa ainakin minun mielestäni
+ Tuoksuu vieläkin päivän tai kahden päivään jälkeen, eli aika pitkäkestoinen tuoksu
- Tuoksu saattaa olla joskus aika yliampuva, koska se on aika voimakas

Ah, tämä seuraava tuote on paras ikinä, mitä olen löytänyt! <3 Ah.. Omenantuoksuinen huulirasva, jonka ostin keskiviikkona yhdestä pienestä ja suloisesta kaupasta nimeltä Navetta, joka sijaitsee Kärkölän ja Järvelän alueella. Suosittelen muuten käymään siellä, koska se on aivan ihana kauppa ja kahvila. Se oli minun ensimmäinen käynti. Voinko hehkuttaa miten hyvää oli mutakakku, ah! Se jäi mun mieleen, vaikka en ole suklaan ystävä paitsi raakasuklaan-fani.

+ Riittoisa 
+ Täydellinen tuoksu, ainakin minun mielestäni.
+ Pieni koko 
- En keksi mitään huonoa tästä tuotteesta

Tämä pullo on ollut kovassa käytössä siitä lähtien kun olin ostanut sen. Olen muistanut juoda paljon vettä (pullon ansiosta), koska tajusin miten tärkeä vedenjuonti on. Ostin tämän Lahden Kärkkäisestä, päivä taisi olla tiistai ennen reissuun lähtöä. Minä tallensin muutamia kuvia siitä reissusta, joten teen siitä postauksen.

+ Ihanan punainen väri 
+ Ei ollut kallis hinta kun ostin tämän
- Ainoa pieni huono puoli on se että kun juot niin tippuu pisaroita sinun päällesi.
 Ainakin minua ärsyttää.
Lauren Conradin kirja. Tämän kirjan ostin Lahden Lanttila kirpputorilta, ja tykkään tästä kirjasta. Voisin ostaa ne loput suomenkieliset kirjat, ja lukea ne. Minulla on yksi niistä kirjoista englanninkielisenä, mutta annoin sen kaverilleni (käykää katsomassa hänen ihanaa blogia), joka lukee koulua varten muistaakseni kirjan. Ajattelin kun hän on lukenut sen ja antanut minulle sen, niin lukisin sen englanninkielisen kirjan koska siitä tulisi hyvää treeniä minulle. Minä olen aika alussa tässä kirjassa, mutta voin kertoa sitten mielipiteen tästä kirjasta myöhemmin. 

The Body Shopin mustikantuoksuinen vartalovoide. Tiedättekö että minä rakastan The Body Shopin tuotteita todella paljon siis todella todella todella todella todella todella paljon? Olen käyttänyt enemmän käsien rasvaamiseen kuin vartalon rasvaamiseen. :D

+ Ihana tuoksu <3
+ Ihana pakkaus
+ Houkutteleva
+ Riittoisa
- Hinta-laatusuhde

Tässä oli tämän päivän postaus. Mulla on intoa tehdä postauksia, joten teen teille ehdotuksen. Haluatteko te My day-postauksen kuvina vai kysymyspostauksen tekstinä? Kumpi olisi kiva vaihtoehto, tai teenkö kummatkin?
Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille! <3

2 kommenttia:

  1. Ostin itsellenikin tota mustikantuoksuista vartalovoidetta, tuoksu on todellakin ihan taivaallinen :) mutta mulla se ei imeydy kunnolla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ei.. Kyllä se on taivaallinen tuoksu! <3

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)