17.7.2014

Last days - part 1

Tänään tulee yhteenveto viime päivistä, mitä minä olen tehnyt. Toivon että te pidätte tästä postauksesta, ja kuvat on otettu iPhonellani.. Olen missanut monta postauskertaa, mutta minulla on muutakin elämää kuin bloggaaminen. Joten tässä sitä olisi...

 

1. Alkoholillinen siideri, joka oli todella hyvää. Tämä on minun toinen alkoholijuoma puoleen vuoteen, jonka olen juonut. Minulla on omat mielipiteet alkoholista ja käyttämisestä. // 2. Lemon Curd eli Sitruunatahna. Oi että miten hyvää siitä tuli. // 3. Varpaankynnet, joista olen todella iloinen, koska sain omat varpaani näkymään kunnolla. Kiitos kummitädilleni, joka teki aivan uskomattoman hienot geelaukset. <3 // 4. Ai että nuo oli todella hyviä. <3 Kiitokset menee minun äidin opiskelukaverille, joka teki nämä.. 

1. Mökin pellolla oli kivan näköinen auringon valo, joten halusin ottaa varjostani kuvan. // 2. Kaunis ja hyväntuoksuinen pioni <3 // 3. Pavlovakakku, joka oli todella taivaallinen. // 4. Ostin ensi vuodelle kalenterin. Ilman kalenteria olisin aika hukassa. 

1. Minä ja äiti poltettiin homeisia polttopuita meidän mökin ala-saunalta, joka on tällä hetkellä varastona. Minä vahtasin kaksi tuntia ettei se leviäisi, mutta se oli todellakin vaivan arvoista. // 2. Kaunis auringonlasku <3 // 3. Lainasin äidin kirjastonkortilla tälläisen kirjan, jonka luin yhden illan aikana läpi. Se oli aika mielenkiintoinen, ja siinä oli hyviä vinkkejä. Siinä oli ohjeita, ruoka-ohjeita, miten teet jonkun liikkeen jne. // 4. Tattari tuorepuuro, joka on todella hyväää... Suosittelen maistaa. 

Seuraava postaus tulee joko huomenna tai ihan tässä lähipäivinä, jos saan kollaasit valmiiksi.  Haluaisin ne kollaasit kuvaamaan minun omaa itseäni, joten toivon että siitä postauksesta tulee sellainen mistä pidän. Nähdään seuraavassa postauksessa. <3 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)