24.7.2014

Good Feelings

 Tämänpäivän postauksen aiheina on liikkuminen, haukkuminen ja terveys. Nämä ovat minulle tällä hetkellä aiheita, joita mietin aika usein. Tämä postaus on henkilökohtainen. No niin, varautukaa pitkään ja ajatuksia tuovaan tekstiin, koska nämä ovat aika yleisiä aiheita varsinkin nykymaailmassa.


Haukkuminen on sitä että sanotaan toisesta ihmisestä pahaa ja halutaan tuottaa toiselle pahaa mieltä. Välttämättä sitä ei tajua/tiedosta että tuottaa toiselle ihmiselle pahaa mieltä sen takia että on itsellään hyvä olla, vaikka ihmisellä voi olla niin paha olo sisällään.
Minua on sanottu ala-asteella lihavaksi, läskiksi, ärsyttäväksi ja rumaksi. Minä olin silloin ala-asteella aika laiha, ainakin omasta mielestäni, mutta haukkuminen ei silloin mitenkään vaikuttanut kovin paljon kuin vasta ylä-asteella. Ylä-asteella minä aloin syömään salaa karkkia, koska oli paha olo koulusta (myös kotona) ja halusin unohtaa kaiken syömällä karkkia. Minä en onneksi enää syö karkkia salaa, koska olen oppinut että ei kannata syödä omaan pahaan oloon. Se haukkuminen mitä minä olen joutunut kokemaan, niin on edelleenkin mielessäni, mutta ne eivät ole niin vahvana enää ja koen että pikku hiljaa pääsen niistä eroon. Ajattelen harvoin, että mikä makkaramaha minäkin olen ja hyi, sä oot lihava. Jos sinä joka olet sanonut jollekin ihmiselle pahaa, niin sanon just sinulle että mitä se hyödyttää että sinä siirrät pahaa oloasi toiselle tai saat siitä mielihyvää itsellsi. Olen myös ajatellut että olen ärsyttävä ihminenkin ja rumakin. Sanon tämän kerran, vain tämän kerran teille, että kaikki ovat omalla tavallaan komeita ja kauniita, ei ole yhtä tiettyä rumaa ihmistä. Minä olen kiinnostunut komeista ja hienoista kropista koostuvista, mutta kilteistä miehistä/pojista. Tämä on minun mieltymykseni, mutta toisella voi olla toisenlainen mieltymys. Jokainen ihminen on omanlainen, ja kemiat ei voi tietenkään kohdata niin hyvin kuin haluaisi. Jos sanoo että jotkut on niin ärsyttäviä, mutta kannattaa muistaa, että ihmisissä on paljon hyvääkin. 

 
Liikkuminen on tärkeää, koska ihmisen keho on luotu kävelemään ja juoksemaan. Kun ihminen ei pidä huolta itsestään tai ei liiku, niin voi pikku hiljaa rapistua huonoon kuntoon että on vaikea enää palata siihen samaan kuin ennen. Minä olen viimeiset kuuden kuukauden aikana liikkunut paljon, mutta myönnän olleeni laiska kesäkuun aikana. Nyt heinäkuun aikana olen löytänyt itsestäni uusia puolia, kuten olen aika sisukas luonteinen nainen. Olen jaksanut käydä vanhempien kanssa salilla, kun he ovat kanssani. Isä on jaksanut omien treenien ohella auttaa minua tai sparrata mua. Hän on käynyt salilla 20 vuotta, joten hänellä on tietoa ja on jakanut minun ja äidin kanssa hänen tietoaan. Tänäänkin tein aikamoisen jalkatreenin isän opastuksella, ja olen aika ylpeä itsestäni! Salitreenaaminen on minun juttuni, koska se on antanut minulle uutta potkua elämään. Lähitulevaisuuteen liittyen, minä ajattelin hankkia syksyllä itselleni Personal trainerin, koska haluan saada painoa vähän alemmaksi ja olisi litteämpi vatsa. Kun olen sen urakan tehnyt, niin voin olla sen jälkeen aika ylpeä itsestäni. Haluan saada pömpöttävän vatsan pois, koska tuntuu että se häiritsee minun elämääni niin paljon. Tiedän hyvin että olen hyvä sellaisena kuin olen, mutta saan itselleni mielenrauhan kun treenaan vatsaa ja huomaan että se on litteämpi. 


Terveys on ollut minulle aina tärkein asia maailmassa, koska terveydentilasta pitää hyvää huolta. Terveyteen liittyen minulla ei ole ollut keväällä mitään flunssia, mitä on ollut aikaisempina keväinä yleisiä minulle. Tietty oli minulla allergiasta johtuvaa nuhaa ja silmien siristelyä allergiasta johtuen. Kesällä minulla ei ollut mitään pahoja päänsärkyjä paitsi eilen, kun olin äidin kanssa mansikoita keräämässä, ja onneksi sain mansikkatilan emännältä pääsärkylääkkeen(kiitos hänelle, ilman lääkettä en olisi pystynyt keräämään). Minä olen perusterve tyttö, jolla on kaikki hyvin tällä hetkellä. Ai niin, olen viime aikoina juonut enemmän vettä, koska se tehostaa aineenvaihduntaa enemmän. Se pitäisi olla itsestäänselvyys minulle, mutta ei. Olen oppinut syömään pienempiä määriä ruokaa, koska se on ollut minulle aika hankalaa. Näin heinäkuussa olen laihtunut muutaman kilon alaspäin, koska olen juonut vettä ja syönyt terveellisesti ruokaa pienempiä annosmääriä mukaan lukien. Tämä voi kuulostaa jostain laihdutusääripäästä (onko tuo edes sana?), mutta sanon teille että pienillä ja yksinkertaisilla voi saada uskomattomia tuloksia mitä minäkin olen saanut aikaiseksi.


Tässä oli tämän päivän postaus, ja toivon ettei teille tullut missään vaiheessa tylsää kohtaa! En halunnut kertoa omaa painoa, koska se ei ole tässä oleellinen juttu tässä. Nyt minä lopetan ja seuraavassa postauksessa nähdään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)