18.7.2014

About me

Tätä postausta olen pitkään säilyttänyt omalla koneellani ja yrittänyt muokkailla sellaiseen kuntoon, että olisi mukava lukea sitä. Olisin halunnut monista asioista kertoa, mutta ne tulee sitten tässä ajan mittaan esille.

Kuulovamma - Minulla on vaikea-asteinen kuulovamma, joka vaikuttaa minun elämääni todella paljon. Olen oppinut elämään tämän kanssa, mutta joskus haluaisin olla ihan normaali ja etten tarvitsisi kuulokojeita. Minulla on haasteita joka päivä. Joillakin ihmisillä on käsitys, että kyllä minä/hän kuulee niiden kuulokojeiden avulla, mutta todellisuus on se että ei välttämättä kuule aina niin hyvin. Olipa se luokkahuone tai kaikuva huone, jossa on paljon ihmisiä, niin minä en ainakaan kuule 100%-prosenttisesti mitä opettaja puhuu. Tämä on minun heikkous, mutta minä osaan lukea ihmisten huulilta vaikka en lue kovin usein huulilta paitsi silloin kun on pakko.



Kosmetiikka - Minä rakastan kosmetiikkaa, koska ne on aina minua kiehtonut. Minä tykkään ostella erilaisia kosmetiikkatuotteita, mutta minun isoin osa-alue jota ostan usein, on ihonhoitotuotteet. Minua kiinnostaa luonnonkosmetiikka, mutta minulla ei ole aina välttämättä varaa ostaa koko ajan luomutuotteita. Minun haaveammattini on ollut todella pitkään kosmetologi, mutta en ole ihan varma että haluanko tehdä sitä loppuelämän.


Ruoka - Kaikki tykkää ruuasta, minäkin tykkään ruuasta. Minä erityisesti pidän salaateista, koska salaatteihin voi lisätä tai laittaa sitä mitä haluaa laittaa. Ruoka tekee minut hyvälle tuulelle. Minulla on niin monta erilaista lempiruokaa, joita rakastan/tykkään todella paljon. Tykkään leipoa tai tehdä vaikka hilloa. Olen aika vanhanaikainen, koska haluan jatkaa perinteitä mitä minun isovanhempani tekivät. Haluan ottaa talteen kesän ihania makuja.. :)


Äänet ja musiikki - tästä voisin itseasiassa tehdä erillisen postauksen, koska se on mulle asia joka tekee minut hyvälle mielelle. Minä tykkään kuunnella musiikkia, koska se tekee minut hyvälle mielelle. Äänet ja musiikki on ollut minulle todella tärkeä asia. Tämä on ihan oma alueensa kuulovamman ohella. Minun lempilaulaja viime aikoina on ollut Daniel J... <3 Joka päivä kun herään ja laitan korviin kuulolaitteet, niin minä arvostan ääniä vaikka en tiedostaisi sitä ollenkaan.


Mökki - Kun olen mökillä, joka on luonnon keskellä, minun mieli aina rauhoittuu. Vaikka minulla olisikin stressi tai mikä tahansa niin minä rauhoitun heti kun pääsen autosta ulos mökin pihalle. Mökki on ollut mun lähellä sydäntä, koska olen viettänyt suurimman osan lapsuudesta siellä. Haluan säilyttää tämän mökin niin kauan kun minä haluan. <3


Luonto - Luonto on ollut minulle aika lähellä sydäntä, kun käyn pyöräilemässä ja kävelemässä. Luonto merkitsee mulle aika paljon, koska jos luonto voi hyvin, niin minäkin voin hyvin. Valo ja värit, varsinkin näin kesällä, se on kuin satumaa. Minun lempivuodenaika on syksy, koska silloin on paljon erilaisia kirkkaita värejä. Mutta kaikki muutkin vuodenajat ovat ihania omalla tavallaan.


Youtube - Tämä kuulostaa aika kliseiseltä, että tykkään Youtubesta, mutta se on totta. Youtubessa on niin monia erilaisia ihmisiä, joilla on hyviä videoita. Voisin kertoa kaikista ihmisistä, jotka tekee todella hyviä videoita, mutta enhän minä kaikkia seuraa samaan aikaan.



Ajattelija tai haaveilija - Tällä ajattelija-sanalla tarkoitan että ajattelen yksikseni tai äidin kanssa asioista, jotka mietityttää minua. Minä saatan miettiä kaikenlaisia asioita. Se voi olla joko kuntosalilla käymistä tai musiikki.


kuvat otettu: weheartit.com

Tässä on mennyt aikaa muokkailla tätä postausta, koska halusin että siitä tulee hyvä postaus! Toivottavasti piditte tästä postauksesta. Voisin kohta mennnä nukkumaan, koska on ollut todella pitkä pyöräilymatka takana. Voisin siitä tehdä lyhyen postauksen. Hyvää viikonloppua kaikille! <3 

2 kommenttia:

  1. Tätä postausta oli kyllä kiva lukea, kannatti siis käyttää aikaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, nyt tunnen onnistuneen asiassa! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)