10.6.2014

Tuntemukseni ja uudet kujeet tulossa...

Haluan jakaa teille minun tuntemuksiani mitä koen tällä hetkellä. Haluan että te ymmärtäisitte paremmin. Haluan jakaa teille lukijoilleni oikeat ajatukset. Samalla haluan puhua lähitulevaisuudesta. 

never was easy

Ensimmäiseksi haluan kiittää teitä että te olette jaksaneet lukea ja kommentoida blogiini. Minä arvostan todella sitä, koska kun luen kommentin jossa sanotaan hyvää niin se tuo minulle hyvää mieltä. Blogi on tuonut minulle sekä hyvää että pahaa mieltä. Joskus haluaisin kaivaa itseni maansyvyyksiin, ja joskus haluaisin leijailla taivaissa. Olen huomannut näiden kahden vuoden aikana, että blogimaailma on todella karu ja epäreilu. Minun on edelleen vaikea uskoa itseen ja blogiin. Haluaisin joskus menestyä, mutta se on vielä kaukainen aihe. Jonakin päivänä, minä Jenny, menestyn yhtä lailla kuin joka saa 1000 lukijaa kuukaudessa tai puolessa vuodessa. Minä uskon tuohon, mutta se vaatii työtä. 

Peony

Hypätään aiheesta toiseen. Viime vuosi on ollut minulle todella raskas, koska se vei energiaa. Jouduin tekemään paljon enemmän töitä, mitä minä olen uskonut. Kaikki ei mennyt niin kuin halusin, mutta minä jatkoin eteenpäin siitä huolimatta. Se kuvastaa sitä että olen todella sitkeä mimmi. Jaksoin painaa eteenpäin… Lukio ei ole mikään helppo asia minulle, ei varmaankaan kenellekään. Kun tietää että on tehnyt parhaansa, niin se on hyvä juttu. Ei pidä soimaa itseään että: ”Mikä laiskamato minäkin olen ollut” tai ”Minä olin laiska ihminen”. Halusin oikeasti oppia asioita, koska haluan auttaa omia lapsiani tulevaisuudessa ja antaa heille se tieto minkä minä olen oppinut. Ja myös että opin itseäni varten. Lukio ja minä, meillä on viha- ja rakkaussuhde.

Haluan suoda itselleni muutaman viikon blogitauon että saisin levätä kunnolla. Sen jälkeen aion tehdä muutoksia blogiini. Siitä tulee joko parempi tai mikä siitä tuleekin. Tiedän että olen luvannut monia asioita ja en ole tehnyt niin kuin olin luvannut. Mutta kaikki johtuu minusta ja mun ajatuksista. Ja myös ajasta. Henkisesti olen todella väsynyt ja on monia muitakin tunteita mukana. Fyysisesti en jaksaisi tehdä yhtään mitään, mutta olen tehnyt näin kesäloman alussa monia asioita. Sen takia kaipaan rauhaa ja itsestään huolehtimista, koska minä olen tärkeä ihminen itselleni.

Kun olen pitänyt lomaa blogin kanssa, niin haluan muuttaa monia asioita mun blogissa. Aion tehdä paljon hienomman bannerin, kertoa missä päin Suomea asun, laittaa sosiaalisen median blogin sivuihin, sähköpostiosoitteen jne. Sen takia laitan tämän blogin salaiseksi, mutta annan sen olla julkisena niin kauan kun blogitauko kestää. Siis blogi pysyy tavallisena blogitauon ajan, mutta kun se on pidetty, niin laitan sen salaiseksi. Varmistin että ymmärrätte, mitä halusin sanoa.




Lähitulevaisuudesta haluan sanoa muutaman sanan. Haluaisin että suunnittelisin enemmän mitä kirjoittaisin tänne blogiini. Kun kaikki nämä blogimuutokset on tehty, voisin miettiä että tekisin uudelleen esittelypostauksen, koska jotkut asiat on muuttunut. Vaikka blogiin tulee isoja tai pieniä muutoksia, niin en aio kummiskaan toivottavasti poistaa vanhoja postauksia. Sen näkee sitten kun tulee sen aika. Elämässähän tapahtuu isoja muutoksia, siitä huolimatta että halutaanko tai ei haluttaisiin. Muutokset voi olla hyviä tai huonoja asioita, mutta aina ihminen selviytyy jollakin tavalla. 
Haluan vielä sanoa sen että tämä on kuin uusi elämänvaihe, koska tunnen että tarvitsen muutoksia. Teen postauksia samalla lailla kuin ennen, mutta uudella alustalla. Ymmärsittekö te mitä haen? Että banneri muuttuu jne. Se antaa mulle uutta energiaa elämään, ja antaa toisenlaista potkua. Aion kirjoittaa oikein ylös, mitä minä haluan kirjoittaa blogissani. :) 

Toivottavasti nyt kaikki mitä halusin sanoa, niin tuli ulos. Nyt on helpompi jatkaa tästä eteenpäin ja tehdä niitä muutoksia omaan elämään. Kiitos, kun jaksoitte lukea tämän pitkän ajatusvirran. Toivon syvimmässä itsessäni, että kaikki järjestyy kyllä. :) <3 Me nähdään seuraavan kerran myöhemmin kesällä ja hyvää kesää teille kaikille! Nauttikaa elämästä aina! Minä jään hoitamaan itseään, mutta palaan ja lupaan palata uusin voimin takaisin! :) 

P.S kuvat weheartit.com

4 kommenttia:

  1. Oikein paljon voimia ja tsemppiä sulle Jenny ! :-)

    VastaaPoista
  2. Paljon voimia ja jaksamista! Ja hyvää kesää kans! Sulla on tosi kiva blogi, ja olen seurannut sitä jo jonkin aikaa.. oot reipas ja piristävä henkilö, jolla on hyvä asenne. Jatka samaan malliin :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon kommentista! Tämä teki minut hyvälle mielelle... <3 Yritän jatkaa, mutta uusin voimin vaan sitten..

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)